16-12-2009, 18:50 PM
(16-12-2009, 18:02 PM)2715 Kirjutas: Kas mootor õhk või vesijahutus?
Kui läheb sama kaas sama mootori peale ja enne pidas, siis miks ei peaks uuesti pidama jääma?
Hermeetikut võib kasutada aga ainult nii õhukese kihina et midagi õlikanalitesse
ei satuks. Bmw 2,5L mootorisse sai erineva kraadiga nukke tehtud ja proovitud
ja kaas käis vähemalt 10 korda maha samade poltide ja tihendiga.
Vastupidiselt kõigi spetside arvamusele ei olnud pidamisega mingeid probleeme
ja sõidab see masin senini.
Ilma kaane lihvimiseta pole veel probleeme pidamisega olnud.Lihvitud kaanele
peab uue tihendi panema.
Tsikkel on vesijahutusega.
Enne lahti võtmist pidas kaan ilusti ja lihvitud pead ka pole. Mingit propellerdumist pole kaanel. Selge see et et hermeetikut ikka õhukese kihina õlikanalitest kaarega ümber. Aga on ehk midagi soovitada millist nö hermeetikut kasutada? Või suht suvaline mida müüakse bensujaamades mis peab kõrget temperatuuri?