Tulitsa ja Turisti vahe
#4

(16-12-2009, 20:00 PM)Even Kirjutas:  Suur tänu asjaliku postituse eest!
Summuti kohta küsiks veel. Selline pikk ja kroomitud summuti oli siis vanematel ehk Turistidel? Asi selles, et mul kodus 2 keret ning leidub mõlemaid summuteid. Ehk on siis sattunud kunagi 2 täitsa erinevat masinat. Asjade ajaloost pole ka eriti teada.

Uurisin ka Teie albumit. Väga kena kogu Rolleyes Viimastel piltidel on tegemist siis Tulitsaga?

Aitäh
Minul see roheline on turist, nimelt: esiporikal asub pagasnik, summuti on pauna kujuline ja asub astmelaua all, silinder on ümar.
Täpsustasin mõned andmed.
1967a. alustati turisti tootmisega. Põhitunnused juba ülal loetletud.10-11hj.
1971a. turist-M. Kadus pagasnik esiporikal, summuti toru jämedam, summuti ise pikk sigar, silinder jäi veel ümar. 12hj.
1978a. tulitsa. Silinder kandiline, summuti sigar aga vähe lühem kui turist-M oma.14hj.
Vaata väljalaske aastat vasakul pool tuulemüüril käiguvahetuse juures. Kirjandust leiad
http://www.motoroller.org.ru/index.php
vaata "biblioteka" alt.

Tom.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Tulitsa ja Turisti vahe - Autor: Even - 15-12-2009, 18:49 PM
RE: Tulitsa ja Turisti vahe - Autor: väike-tom - 16-12-2009, 10:42 AM
RE: Tulitsa ja Turisti vahe - Autor: Even - 16-12-2009, 20:00 PM
RE: Tulitsa ja Turisti vahe - Autor: väike-tom - 16-12-2009, 21:40 PM
RE: Tulitsa ja Turisti vahe - Autor: Armex - 16-12-2009, 22:07 PM
RE: Tulitsa ja Turisti vahe - Autor: Even - 19-12-2009, 15:08 PM
RE: Tulitsa ja Turisti vahe - Autor: Raudpats - 19-12-2009, 18:55 PM
RE: Tulitsa ja Turisti vahe - Autor: Alts - 19-12-2009, 21:50 PM
RE: Tulitsa ja Turisti vahe - Autor: kass - 19-12-2009, 20:28 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne