Iz Jupiteri karburaatori ja sisselaskekollektori vaheline seib
#4

(23-12-2009, 22:51 PM)motamees Kirjutas:  Arvasin kunagi samuti.
Ega ikka ei saa mootorit korralikult käima ilma sellise vidinata. Rääkida midaki väga suurtest aknaerinevustest on kohatu. Nagunii on nad erinevad ja gaasidel erinevates torudes erinev takistus.
Tühikäigu reguleerimine selle vidinaga on teisejärguline. Ikka mootori koormuse all töö on väga tähtis ja sellega saab segu paika.
Minu teada oli selline vidin KÕIGIL tehsest tulnud mootoritel vahel.

Loeks huviga, et mismoodi see vigur mõjutab koormusega töötava mootori tööd.
Minu loogika oleks,et see vigur mõjutab mootori tööd ehk kuni 1500 pöördeni.
Tööpõhimõte oleks minu arvates selline, et sellega saab suunata mööda karburaatori lõõri põhja liikuva bensiini jagunemist.Kui avada segusiibrit üle 5mm, siis saavutab õhuvool piisava kiiruse ja ka tühikäigupihustist tulev kütus seguneb õhuga. suurema õhukiiruse juures tekitab see vigur lihtsalt väikse keerise ja see ei mõjuta enam tuntavalt segu jagunemist.Kui tihenditega akende kõrgused võrdseks ajada ja ka kollektorit pole kõveralt valatud, siis ei saa tekkida vajadust sellise viguri järele.
Soovitati mu onulgi Jupiter 4 ostma minnes vaadata uputusnupu august sisse ja võtta see ratas millel pole sellist asja vahel.
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne