Iz Jupiteri karburaatori ja sisselaskekollektori vaheline seib
#5

(23-12-2009, 23:59 PM)2715 Kirjutas:  ... suurema õhukiiruse juures tekitab see vigur lihtsalt väikse keerise ja see ei mõjuta enam tuntavalt segu jagunemist...

Ja just see keeris muudabki piisavalt segu jagunemist. Takistuseks muutub selline keeris alles võidusõidutehnika juures. Seal reguleerimiseks teised nipid. Ja iga vea eest karistatakse väga karmilt. Toungue
Mismoodi võis välja näha tehases sellise seibi panemise valik? Mootori koostaja ei tea ju seibi vajalikkust, kuna see selgub käivitamisel. Kas siis käivitaja (konveieri teises otsas) hakkab uuesti karbat maha kiskuma seibi vajadusel? Puht tehniliselt on seibi panek algstaadiumis lihtsam/odavam.
Seibiga reguleerimine on vaevarikas protseduur ja sellepärast ka need minema visatakse. Poes aga peaks nad ikka kõik küljes olema.
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne