Hiina mootorite teh.tingimused 2010a.
#4

(31-12-2009, 00:02 AM)süüteküünal Kirjutas:  Kui see klapp ka korvidele tuleb siis läheb jamaks.

Täiesti nõus. Kui kõik vabaks lasta, siis muutub ka see klass inseneride ja mehaanikute võiduajamiseks ning tänu sellele kannatab ala kandepind. Piisab täiesti sellest, kui summuti vabaks lasta. Ka mootori sisene "järgiaitamine" pole ju keelatud.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Hiina mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: priidu - 30-12-2009, 15:35 PM
RE: Hinna mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: korvimees - 30-12-2009, 17:10 PM
RE: Hinna mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: süüteküünal - 31-12-2009, 00:02 AM
RE: Hinna mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: korvimees - 31-12-2009, 00:19 AM
RE: Hinna mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: priidu - 31-12-2009, 12:06 PM
RE: Hinna mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: korvimees - 31-12-2009, 13:23 PM
RE: Hiina mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: priidu - 31-12-2009, 13:51 PM
RE: Hiina mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: rallitaja - 04-01-2010, 18:19 PM
RE: Hiina mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: süüteküünal - 04-01-2010, 18:58 PM
RE: Hiina mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: virgor - 06-01-2010, 13:23 PM
RE: Hiina mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: Tarmo5 - 19-01-2010, 09:00 AM
RE: Hiina mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: virgor - 19-01-2010, 12:43 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne