05-01-2010, 19:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2010, 17:48 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
13piisab vahemärkus: algne teema oli Linnamaasturi valimine
Kuna teema ammendunud aga lahti, tahaks juhtida tähelepanu ühele puudusele kas just kõigi aga enamuse autode juures. Nimelt põhjamaades lumega kokkupuutumine. Mulle ei meeldi kui lumi koguneb kapoti serva taha klaasipuhasti varte juurde. Sealt on teda tülikas kätte saada ja kui mootor käib ja ventilaator kah töötab, siis ta imeb tuhklund sealt salongi ja see tekitab lisaniiskust. Jalgade, riietega ja hingamisega tekib seda isegi palju, on siis lisa veel vaja? Jah kuiva ilmaga ja pikal sõidul pole tähtis aga kui kasutan autot poeskäimaks 3-7 km, siis ei jõua miski ära kuivadagi. Niiskus koguneb külmadele plekkidele polstri taha ja järjest rohkem. Väljapääs muidugi, et võta pikem sõit ette. Või käi jala. Kas autoehitajad sellele ka mõtlevad või olen liiga noriv?
Kuna teema ammendunud aga lahti, tahaks juhtida tähelepanu ühele puudusele kas just kõigi aga enamuse autode juures. Nimelt põhjamaades lumega kokkupuutumine. Mulle ei meeldi kui lumi koguneb kapoti serva taha klaasipuhasti varte juurde. Sealt on teda tülikas kätte saada ja kui mootor käib ja ventilaator kah töötab, siis ta imeb tuhklund sealt salongi ja see tekitab lisaniiskust. Jalgade, riietega ja hingamisega tekib seda isegi palju, on siis lisa veel vaja? Jah kuiva ilmaga ja pikal sõidul pole tähtis aga kui kasutan autot poeskäimaks 3-7 km, siis ei jõua miski ära kuivadagi. Niiskus koguneb külmadele plekkidele polstri taha ja järjest rohkem. Väljapääs muidugi, et võta pikem sõit ette. Või käi jala. Kas autoehitajad sellele ka mõtlevad või olen liiga noriv?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.