10-01-2010, 22:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2010, 23:19 PM ja muutjaks oli rollfix.)
See peaks olema pikimootoriga Audi millel on kiilrihma ratas kinnitatud M7 (või oli see nüüd hoopiski M8...) sisekuuskantpoltidega. Järelikult selle eemaldamisega muret ei ole ja ratta sees auke ka ei esine(lp. Peterile vahemärkuseks). Ise võtaksin tal nina puhtaks(kui veel tehtud ei ole ) justkui hammasrihma vahetust teostades. Sellisel juhul pääseb rihmarattale otse ligi ja saab alumist, hammasrihma ratast kinni hoidvale poldipeale otse ,, pähe,, torni anda. Endal on mul selleks otstarbeks vanad roolilatid. Nõndaviisi põrutad keerme lahti. Olen ka gaasikeevitusega pidanud ehmatama aga loodetavasti õnnestub sellel Audil pelgalt külmalt ja vajadusel suruõhupüstoliga.
Koostades soovitan kiksipoldile väikese tilga keermeliimi panna. Olen vahetanud hammasrihmu mitmetel automaatkastiga sõidukitel aga just ühel ja ainukesel korral saatuse irooniana VAG grupi mootorit(moto on ÕS-is hoopis muu tähendusega) omaval autol õnnestus poldil lõtvuda (tegemist oli niisiis teadagi mis kastiga), kuigi olin ta korralikult pingutanud.
Koostades soovitan kiksipoldile väikese tilga keermeliimi panna. Olen vahetanud hammasrihmu mitmetel automaatkastiga sõidukitel aga just ühel ja ainukesel korral saatuse irooniana VAG grupi mootorit(moto on ÕS-is hoopis muu tähendusega) omaval autol õnnestus poldil lõtvuda (tegemist oli niisiis teadagi mis kastiga), kuigi olin ta korralikult pingutanud.