12-01-2010, 16:44 PM
Rooli ja kangide taha nii pikaks ajaks ajaks, et mingisugunegi arvamus välja kujuneks, pole saanud.
Aga ilma selletagi võin mõningaid targutusi nii kuulujuttude, kui oma mõistuse põhjal kirja panna.
Vedaja on kindlasti väga heas kirjas. Juba aastaid toodetud, korralikult metsas vatti saanud, täiustatud, lõhutud, jälle muudetud-täiustatud jne... Valmistaja ja ostja vahel eksisteerib hea sideliin. Kui midagi ikka ei meeldi, katsutakse üheskoos paremad lahendused leida.
Ühesõnaga - masin toimib, koostöö toimib. Super!
Koostatud üldtuntud kõigile mujalgi toodetud metsamasinatele minevatest pulkadest, firmade logod kodukalgi kenasti välja toodud.
SauerDanfoss, NAF, SisuDiesel, ParkerHydraulics, Cranab - kõik head märgid.
Harvester teeb ettevaatlikuks, kuid loodan, et sellegagi saavutatakse sama hea tase nagu vedajaga juba saadud on. Miks ettevaatlikuks? Liiga noor, toores veel kindlasti, täiustamata.
Isiklikult ei meeldi harveri juures "Kesla" kodinad - tõstuk ja tööpea. Selles osas ma ümber ei mõtle ja järeleandmisi ei tee. On paremaid (nii konstruktsioonilt kui kvaliteedilt) saada, aga eks oma sõna ütleb sekka ka teiste tootjate poolt kehtestatud hind. See selleks...
Hoolduse kättesaadavaus?
Selle kohta on mul kah oma arvamus...
...ja see kõlab:
masinamees peab ise kõike teadma, -saama ja -oskama.
Vastasel juhul pole ta minu silmis mingine masinamees, vaid lipsuga lendur, kelle asi on vaid kange näppida ja kui midagi juhtub, siis koju putket teha, kuniks keegi tuleb, masina taas joonele seab, et lenduril hää jätkata oleks.
"Metsis" on kindlasti seda tüüpi masin, millest iga kogenud, mõistusega operaator peaks küll üle olema nii et mingi erilise hoolduse tegemiseks ei oleks tarvis kutsuda kuskilt hüper-super-a-tiimi, kes sinu eest kõik välja mõtleks ja musta töö ära teeks.
Tähendab lihtne, ilma raketiteadlase kraadi omamamata mõistusepärane masin.
Vastupidavus sõltub detailidest-sõlmedest.
Raam on kodumaine - hea tootjale näkku karata, kui kuskilt praoke välja lööb või mõni keevisõmblus järgi annab ehk siis hetk, mil vajalik teha koostööd nagu eespool just kirjutasin.
Tõstuk ja muud "loomad" - siin saab vaid kiruda nende tootjat või sundida "Metsise" tegijat paremate markide-märkide otsingule, mis võivad aga masina hinda väga suuresti kergitada. Nokk kinni, saba lahti, nagu kõigi teiste metsakonedagagi. Pole olemas täiuslikkust.
Ma ei tahaks teistele halba varju heita, aga sageli on nii, et soomlane pöörab väga vähe tähelepanu töömeestelt tulevale tagasisidele ja ega ei kiputa konstruktsioone-värke nii lihtsalt muutma ning seetõttu areng mõnevõrra pidurdub. Just eestlaste avaldusi ei taheta eriti arvesse võtta, sest sommi jaoks oleme ikkagi puupeaga sovjeedi rass, kes ainult lõhub ja samas, miks peakski, sest kui valmistada täiuslik kone, millest isegi eestlane jagu ei saa
, kes siis varuosi ostma hakkaks???
Tundub, et "Metsise" autor(id) iga päev niimoodi ei mõtle
.
Piilu ka siia, hea teema algataja:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...971&page=4
Aga ilma selletagi võin mõningaid targutusi nii kuulujuttude, kui oma mõistuse põhjal kirja panna.
Vedaja on kindlasti väga heas kirjas. Juba aastaid toodetud, korralikult metsas vatti saanud, täiustatud, lõhutud, jälle muudetud-täiustatud jne... Valmistaja ja ostja vahel eksisteerib hea sideliin. Kui midagi ikka ei meeldi, katsutakse üheskoos paremad lahendused leida.
Ühesõnaga - masin toimib, koostöö toimib. Super!
Koostatud üldtuntud kõigile mujalgi toodetud metsamasinatele minevatest pulkadest, firmade logod kodukalgi kenasti välja toodud.
SauerDanfoss, NAF, SisuDiesel, ParkerHydraulics, Cranab - kõik head märgid.
Harvester teeb ettevaatlikuks, kuid loodan, et sellegagi saavutatakse sama hea tase nagu vedajaga juba saadud on. Miks ettevaatlikuks? Liiga noor, toores veel kindlasti, täiustamata.
Isiklikult ei meeldi harveri juures "Kesla" kodinad - tõstuk ja tööpea. Selles osas ma ümber ei mõtle ja järeleandmisi ei tee. On paremaid (nii konstruktsioonilt kui kvaliteedilt) saada, aga eks oma sõna ütleb sekka ka teiste tootjate poolt kehtestatud hind. See selleks...
Hoolduse kättesaadavaus?
Selle kohta on mul kah oma arvamus...
...ja see kõlab:
masinamees peab ise kõike teadma, -saama ja -oskama.
Vastasel juhul pole ta minu silmis mingine masinamees, vaid lipsuga lendur, kelle asi on vaid kange näppida ja kui midagi juhtub, siis koju putket teha, kuniks keegi tuleb, masina taas joonele seab, et lenduril hää jätkata oleks.
"Metsis" on kindlasti seda tüüpi masin, millest iga kogenud, mõistusega operaator peaks küll üle olema nii et mingi erilise hoolduse tegemiseks ei oleks tarvis kutsuda kuskilt hüper-super-a-tiimi, kes sinu eest kõik välja mõtleks ja musta töö ära teeks.
Tähendab lihtne, ilma raketiteadlase kraadi omamamata mõistusepärane masin.
Vastupidavus sõltub detailidest-sõlmedest.
Raam on kodumaine - hea tootjale näkku karata, kui kuskilt praoke välja lööb või mõni keevisõmblus järgi annab ehk siis hetk, mil vajalik teha koostööd nagu eespool just kirjutasin.
Tõstuk ja muud "loomad" - siin saab vaid kiruda nende tootjat või sundida "Metsise" tegijat paremate markide-märkide otsingule, mis võivad aga masina hinda väga suuresti kergitada. Nokk kinni, saba lahti, nagu kõigi teiste metsakonedagagi. Pole olemas täiuslikkust.
Ma ei tahaks teistele halba varju heita, aga sageli on nii, et soomlane pöörab väga vähe tähelepanu töömeestelt tulevale tagasisidele ja ega ei kiputa konstruktsioone-värke nii lihtsalt muutma ning seetõttu areng mõnevõrra pidurdub. Just eestlaste avaldusi ei taheta eriti arvesse võtta, sest sommi jaoks oleme ikkagi puupeaga sovjeedi rass, kes ainult lõhub ja samas, miks peakski, sest kui valmistada täiuslik kone, millest isegi eestlane jagu ei saa

Tundub, et "Metsise" autor(id) iga päev niimoodi ei mõtle

Piilu ka siia, hea teema algataja:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...971&page=4