17-01-2010, 17:31 PM
Nii siis natuke edasi minekut jälle, sain siis hülsid mootorist kätte, tuli natuke leidlik olla selles osas. Tõmbitsat mida otsisin ei leidnud ega pakkunud ka keegi (peale seda postitust ilmselt keegi tuleb pakkuma nagu tavaliselt
Murphi seadus)
Väntvõlli sai uuritud ja vaadatud, mõõdetud mikromeetriga, tuleb tõdeda,et sellega on natuke kehvad lood. Jama selles,et esimese raamsaale kael on saanud sooned sisse,teised vändakaelad on enam vähem korralikud.
Ilmselt põhjus,miks nii on läinud peitub selles,et mingil hetkel on mootor õli nälga jäänud. Väntvõll on õnneks teine varuks seega selle võib panna kõrvale paremaid aegu ootama.
Hülssidega see,et kätte nad sain ja ka koos nendega päris rõveda kihi mingit saasta millele nime anda ka ei oska. Seest on nad ok, jahutus kanalite poolne osa on roostene ja imelik, kuid mida targemad arvavad kas neid tasub tagasi panna või osta uued?

Väntvõlli sai uuritud ja vaadatud, mõõdetud mikromeetriga, tuleb tõdeda,et sellega on natuke kehvad lood. Jama selles,et esimese raamsaale kael on saanud sooned sisse,teised vändakaelad on enam vähem korralikud.
Ilmselt põhjus,miks nii on läinud peitub selles,et mingil hetkel on mootor õli nälga jäänud. Väntvõll on õnneks teine varuks seega selle võib panna kõrvale paremaid aegu ootama.
Hülssidega see,et kätte nad sain ja ka koos nendega päris rõveda kihi mingit saasta millele nime anda ka ei oska. Seest on nad ok, jahutus kanalite poolne osa on roostene ja imelik, kuid mida targemad arvavad kas neid tasub tagasi panna või osta uued?