29-01-2010, 18:56 PM
Et ainult Uazi sillad suurema rehviga ei kesta ei pea küll paika.
Sildade ja kastide kestvus oleneb 75% kasutajast ja 25% remondi ja hoolduse
kvaliteedist.
Mõni inimene saab jagu ka sellistest sildadest mida mujal peetakse purunematuks.Teine aga sõidab Nivaga, mille ülekandeid loetakse üheks lihtsamini purunevaks terve aasta võistlustel ja ei kaeba.
Offroadi autole diisli panek rikub selle auto läbivuse ära.
Põhjuseks liiga kitsas tööpöötete vahemik ja sellest on ka enamus võistlejaid aru saanud.Uazile oleks soodsaim valik Zmz-53 või 66.Esiteks annab see parima töömahu ja kaalu suhte.Teiseks mahub peale ilma suuremate ümberehitusteta ja kolmandaks läheb kasti otsa.
peale väikest täiustamist saab arvestatava jõu alates 1500 pöördest kuni 6000
pöördeni.Ehk siis tööpöördeid poole rohkem diislist ja käiku praktiliselt polegi vaja vahetada.
Sildade ja kastide kestvus oleneb 75% kasutajast ja 25% remondi ja hoolduse
kvaliteedist.
Mõni inimene saab jagu ka sellistest sildadest mida mujal peetakse purunematuks.Teine aga sõidab Nivaga, mille ülekandeid loetakse üheks lihtsamini purunevaks terve aasta võistlustel ja ei kaeba.
Offroadi autole diisli panek rikub selle auto läbivuse ära.
Põhjuseks liiga kitsas tööpöötete vahemik ja sellest on ka enamus võistlejaid aru saanud.Uazile oleks soodsaim valik Zmz-53 või 66.Esiteks annab see parima töömahu ja kaalu suhte.Teiseks mahub peale ilma suuremate ümberehitusteta ja kolmandaks läheb kasti otsa.
peale väikest täiustamist saab arvestatava jõu alates 1500 pöördest kuni 6000
pöördeni.Ehk siis tööpöördeid poole rohkem diislist ja käiku praktiliselt polegi vaja vahetada.