16-02-2010, 15:04 PM
Nih
Olen ise selle vahetuse läbi teinud enda masinal.
Vahetama pead sa kollektori ja summuti koos. Uued tihendid ka loomulikult. Ühesõnaga siis sobib 1:1 le. Vanad summutid olid kollektori osas ka erinevad. Summuti kinnitus 3 kolmnurk asetusega poltidega nüüd on ristkülik ja 4ga.
Selle alustoega on igavene kamm. Nimelt seda pole saada enam. Omal ajal ise sain pika otsimise peale. Teisalt omad kohe probleemi, kuna selle toe ja mootori vahele jääb 1-1,5cm suurune vahe. Ühesõnaga selle toega pole midagi teha ilu asjaks jääks. St tuleb ise teha tugi mis üheltpoolt oleks summuti kollektori all 2 poldi all ning teisalt jookseks näiteks mootori-sidurikoha mõne poldi alla. Kuigi mul endal on see originaal tugi, ei kurda ka. Kui just põõsaste vahel summutiga rammima mõnda puud ei taha hakata.
Samas kui sul probleem vaid, et summutit vaja, võid ka minukäest allamineva summuti saada.
Olen ise selle vahetuse läbi teinud enda masinal.
Vahetama pead sa kollektori ja summuti koos. Uued tihendid ka loomulikult. Ühesõnaga siis sobib 1:1 le. Vanad summutid olid kollektori osas ka erinevad. Summuti kinnitus 3 kolmnurk asetusega poltidega nüüd on ristkülik ja 4ga.
Selle alustoega on igavene kamm. Nimelt seda pole saada enam. Omal ajal ise sain pika otsimise peale. Teisalt omad kohe probleemi, kuna selle toe ja mootori vahele jääb 1-1,5cm suurune vahe. Ühesõnaga selle toega pole midagi teha ilu asjaks jääks. St tuleb ise teha tugi mis üheltpoolt oleks summuti kollektori all 2 poldi all ning teisalt jookseks näiteks mootori-sidurikoha mõne poldi alla. Kuigi mul endal on see originaal tugi, ei kurda ka. Kui just põõsaste vahel summutiga rammima mõnda puud ei taha hakata.
Samas kui sul probleem vaid, et summutit vaja, võid ka minukäest allamineva summuti saada.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.