16-03-2010, 12:53 PM
(16-03-2010, 10:35 AM)overspeed Kirjutas: Tösi, diisli silindri saab üle kuumutada liigse küttega. Vähese küttega silindri töö väheneb kuid ölitus ju peaks jääma.
Mötlen, et kui pihusti tilgub vöi kuseb liialt, siis oleks sumbutist mustakarva diisli suitsu tulnud, valge on vee oma, vast oli hallikasvalge ... see nagu öli oma. Kuna vigastatud on otsasilinder, siis vöibolla on see ölikanalite viiane silinder ning sodi sinna kokku jöudiski ölikanalis.
Põlemata diisli suits on valge (kasutatakse pilotaaþilennukitel väljalaskesse pritsimiseks, et jätta õhus nähtavat jälge). Tal võis üks silinder üldse mitte töötada (nt. klapp kinni, klapi vahel tagi tükk vm.) ja pumpas lihtsalt sissepritsitud põlemata kütte väljalaskesse.
Üks Ikaruse kolb läks põlemiskambri ümbrusest (asub kolvi sees, keskel) praguliseks selle tõttu, et mootor töötas tühikäigust väiksematel pööretel ühe silindriga ca 5 minutit ja gaasipedaal oli põhjas. Oli üle 30 kraadi külma ja küte kinni. See silinder, mille toide tuli viltuse pumba madalamast osast sai kütet, teised viis mitte.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.