19-03-2010, 20:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-03-2010, 20:28 PM ja muutjaks oli Gravity.)
Ma sügavalt kahtlen kas õliga juhitav vahekasti sidur peab vastu kuna jõud on olulisemalt suuremad paigutades sama asja diferentsiaali. Kui difri ülekanne on 3.6 näiteks siis on seal ka mõjuvad jõud 3.6X suuremad kui vahekastis.
Ja kui sa mõtlesid hammastega mehhaanilist muhvi mida lülitatakse õliga siis see töötab liiga järsult ja lülitused koormuse all on rasked.
Tavaline autodiffer mis on mõeldud näiteks 142 kwi peale nagu BMW 2,5L mootori puhul peab ka ilma laagriteta vastu ilusti 10-15 kw sõiduki puhul . Lihtsalt rohkem õli valada ning kuna on veel 2 diferentsiaali ka siis jõud mis mõjuvad on väga väiksed.
Arvestame juurde,et kui palju reaalselt sõidukiga sõidetakse ning kui suur on asjade tugevusvaru st. las koliseb.
Iga inimene võib tuua imelahendusi kuid vaevalt teema algataja siit abi otsiks kui rahaga oleks laialt.
Ja kui sa mõtlesid hammastega mehhaanilist muhvi mida lülitatakse õliga siis see töötab liiga järsult ja lülitused koormuse all on rasked.
Tavaline autodiffer mis on mõeldud näiteks 142 kwi peale nagu BMW 2,5L mootori puhul peab ka ilma laagriteta vastu ilusti 10-15 kw sõiduki puhul . Lihtsalt rohkem õli valada ning kuna on veel 2 diferentsiaali ka siis jõud mis mõjuvad on väga väiksed.
Arvestame juurde,et kui palju reaalselt sõidukiga sõidetakse ning kui suur on asjade tugevusvaru st. las koliseb.
Iga inimene võib tuua imelahendusi kuid vaevalt teema algataja siit abi otsiks kui rahaga oleks laialt.