20-03-2010, 10:21 AM
Kõigepealt tuleb karteri pooled seest üle treida, sest muidu ei sobi sinna ükski rõngas.Treimiseks pannakse karteri pool laagriavast punni otsa ja lastakse üle.
Nüüd saab väntvõlli maha treida ja siis selgub rõnga paksus.Kavalam on kasutada ainult ühte rõngast ja rõngas kinnitatakse ainult ühe mootoripoole külge kruvidega väljastpoolt.Rõngas on kaval jätta pealt 0,5 mm suurem et ta liibuks vastu karterit.
Treida saab muide ainult vana tüüpi väntvõlli, sest uuel on tasakaalustusavad
peaaegu välisservas.
Avadest on ka 8mm avast suur abi.
Tänapäeva keevitustehnika areng lubab ka kolvipilu alt punktiga kinni panna ja kolb kestab kauem kui plaan kasutada üle 6500 pöörde.
Nüüd saab väntvõlli maha treida ja siis selgub rõnga paksus.Kavalam on kasutada ainult ühte rõngast ja rõngas kinnitatakse ainult ühe mootoripoole külge kruvidega väljastpoolt.Rõngas on kaval jätta pealt 0,5 mm suurem et ta liibuks vastu karterit.
Treida saab muide ainult vana tüüpi väntvõlli, sest uuel on tasakaalustusavad
peaaegu välisservas.
Avadest on ka 8mm avast suur abi.
Tänapäeva keevitustehnika areng lubab ka kolvipilu alt punktiga kinni panna ja kolb kestab kauem kui plaan kasutada üle 6500 pöörde.