21-03-2010, 12:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2010, 12:37 PM ja muutjaks oli denis23.)
(21-03-2010, 09:56 AM)pkuldsaar Kirjutas: Kui juba lisamiseks läks:
salongi kangavalik vale (toon ja struktuur)
esiistme seljatoe tagune kinnihoidmisköis II ja III põlvkonna oma
uste sisemised käepidemed kunstnahaga keskmises osas katmata
veljed peaksid olema kõigi eelduste kohaselt kerevärvi
nagu Valdogi ütles oleks vaja kapotialuseid pilte kuid mina leian hetkel et siin vaid põrandapealne käigukast mis iseloomustab selle masina kuulumist aega enne 1950.
Tänud, Priit.
Kõik on õige. Ka seljatoe kroomkinnitused enda arust mitte II seeria oma.
Enda poolt mainin: minul tekitab ka küsimused esiiste kattel volditud kumeruste puudus.
(21-03-2010, 12:12 PM)valdo Kirjutas:(21-03-2010, 01:39 AM)denis23 Kirjutas: Aga jah, peamine küsimus oli - kas see on replika või siiski 49 aasta originaal.
See on keeruline küsimus. Eriti kui taastajatel on tihti võimalus mitmest jäänusest kokku auto teha.
Tõenäoliselt huvitab Sind, kas kere, mille põhjale see auto on tehtud, pärineb 1949. aastast või on hilisem. Selsamal 1949. aastal siirdus õli peenfilter mootori küljest tulemüürile. Sellega seoses viidi tehasesilt tulemüürilt sisekoopale ning tulemüürile, "bardatðoki" vastas asuvasse paika, ilmusid needitud kõrvad filtri kinnitamiseks. Ja mis peamine - muutus osaliselt tulemüüri valmistamise stants.
Ehk siis vana peenfiltri asetusega Pobil vasakpoolse tulba "tugevduspunnide" vasak serv ilusasti vertikaalses reas ülalt alla. Uue peenfiltri asetusega Pobidel ulatub ülemise rea "punn" aga veidi rohkem vasakule välja kui ülejäänud. See peaks reetma kere tegeliku vanuse, sest vaevalt hakkab keegi (kui ta just ülipeenete originaalsuse tagaajaja pole) tulemüüri ümber keevitama.
Vanatüübilist tulemüüri vt postituse http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid126955 eelviimaselt pildilt, kus minu Pobi kere on külili ja tulemüür näha. Uuema malli tulemüüri vaata nt Priidu (ksf! pkuldsaar) M72 restaureerimiseelselt pildilt http://www.foto24.ee/album/7162/s15
Muidugi, filter liikus uude asukohta millalgi 1949. aastal, samal ajal kui põrandakangiga kast jäi kasutusse kuni 1950.a. oktoobrini. Seega, soovitan tõsise huvi korral (nt ostusoovi korral) vaadata veel detaile. Näiteks kerenumbrit. See peab asetsema tulemüüri ülaservas ja 4- või 5-kohalise numbri lõpus peab asuma viisnurk. 1949. aasta algul oli numeratsioon jõudnud 6000 kanti, uue käigukasti ilmumisel aga 20000 juures. Kui kerenumber on neist midagi erinevat, siis on autoga midagi valesti...
Tänud, Valdo!
Ilmselt, nii peeneid asju lätlased ei tea. Sellest on suur abi. Endale ei meeldi üsna lohakas salongi taastamine.
(21-03-2010, 12:12 PM)valdo Kirjutas:(21-03-2010, 01:39 AM)denis23 Kirjutas: Aga jah, peamine küsimus oli - kas see on replika või siiski 49 aasta originaal.
See on keeruline küsimus. Eriti kui taastajatel on tihti võimalus mitmest jäänusest kokku auto teha.
Tõenäoliselt huvitab Sind, kas kere, mille põhjale see auto on tehtud, pärineb 1949. aastast või on hilisem. Selsamal 1949. aastal siirdus õli peenfilter mootori küljest tulemüürile. Sellega seoses viidi tehasesilt tulemüürilt sisekoopale ning tulemüürile, "bardatðoki" vastas asuvasse paika, ilmusid needitud kõrvad filtri kinnitamiseks. Ja mis peamine - muutus osaliselt tulemüüri valmistamise stants.
Ehk siis vana peenfiltri asetusega Pobil vasakpoolse tulba "tugevduspunnide" vasak serv ilusasti vertikaalses reas ülalt alla. Uue peenfiltri asetusega Pobidel ulatub ülemise rea "punn" aga veidi rohkem vasakule välja kui ülejäänud. See peaks reetma kere tegeliku vanuse, sest vaevalt hakkab keegi (kui ta just ülipeenete originaalsuse tagaajaja pole) tulemüüri ümber keevitama.
Vanatüübilist tulemüüri vt postituse http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid126955 eelviimaselt pildilt, kus minu Pobi kere on külili ja tulemüür näha. Uuema malli tulemüüri vaata nt Priidu (ksf! pkuldsaar) M72 restaureerimiseelselt pildilt http://www.foto24.ee/album/7162/s15
Muidugi, filter liikus uude asukohta millalgi 1949. aastal, samal ajal kui põrandakangiga kast jäi kasutusse kuni 1950.a. oktoobrini. Seega, soovitan tõsise huvi korral (nt ostusoovi korral) vaadata veel detaile. Näiteks kerenumbrit. See peab asetsema tulemüüri ülaservas ja 4- või 5-kohalise numbri lõpus peab asuma viisnurk. 1949. aasta algul oli numeratsioon jõudnud 6000 kanti, uue käigukasti ilmumisel aga 20000 juures. Kui kerenumber on neist midagi erinevat, siis on autoga midagi valesti...
Tänud, Valdo!
Ilmselt, nii peeneid asju lätlased ei tea. Sellest on suur abi. Endale ei meeldi üsna lohakas salongi taastamine.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.