K; gaz 21 käigukast
#9

(24-03-2010, 14:38 PM)Varblane Kirjutas:  Kui asi kulunud liigendites, siis neid vast saab tänapäeval lasta teha kuskil?

Kõike saab alati teha, aga see viib tavaliselt uunikumi valmimise kaugemasse tulevikku ning paisutab selle taastamise eelarvet. Paljud inimesed on ju kärsitud, restaureerimine tahetakse aastaga-kahega valmis saada.

Võrdluseks - oma 1939. aasta Saare tehase jalgratta Original taastamise juures kulus mul 5 (loe - VIIS) tervet pikka päeva ainuüksi algsetega identsete tollmõõdus (26 niiti tollile) kruvide, mutrite, poltide jms valmistamisele, mis olid aja jooksul kadunud või valedega asendatud. Kui hakata autot sama põhjalikkusega restaureerima, kulub sellele 5 aastat või enam...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K; gaz 21 käigukast - Autor: joest - 24-03-2010, 12:39 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: sm.Poljakov - 24-03-2010, 12:53 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: Varblane - 24-03-2010, 12:58 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: joest - 24-03-2010, 12:58 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: Varblane - 24-03-2010, 13:01 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: zazik - 24-03-2010, 14:10 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: valdo - 24-03-2010, 14:30 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: Varblane - 24-03-2010, 14:38 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: valdo - 24-03-2010, 15:01 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: zazik - 24-03-2010, 15:27 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: joest - 24-03-2010, 18:02 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: Aare - 30-03-2010, 07:09 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne