28-03-2010, 10:52 AM
(28-03-2010, 01:24 AM)rollfix Kirjutas: ... Kui kuumaga kõveraks tõmmanud ja sõiduki omanik tungivalt soovib, peab saama treitud...Vat siin se MIN paksuse point ongi. Ketas peab oma sisse mahutama pidurdusjõu soojusena. Kui ketas on juba väga õhuke (kulunud või treitud), siis ta kuumeneb üle ja kisub keereks.
Olen oma autoga (200seeria Volvo) sellise asja üle elanud. Usinasti kõiki asju väga korda tehes, treisin ka esikettad üle. Natukese aja pärast tundus nagu pidur jõnksutavat. Võtsin kettad maha ja uuesti treiali juurde. Tema kangesti imestas, et kuidas tal õnnestus niimoodi keerelt treida. Nende siledate ketastega sain sõita probleemideta kuni esimese ekstreemsema pidurdamiseni. Siis läksid alla uued kettad.
Kliendi tungiva soovi kohta on ka vastulaused olemas. Kord nõudis klient, et ma paikaksin käsipiduri trossi. Mina keeldusin paikamisest.
Teine kord palus üks klient, et ma sätiks piduri suportit. Tõstsin auto üles ja mis ma nägin
