28-03-2010, 16:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2010, 16:42 PM ja muutjaks oli CORRADOg60.)
(28-03-2010, 15:40 PM)unimüts Kirjutas: Need "hästi koostatud pimedate opelid" (loe Golfid) ei ole ju autod.No kui sa nii ütled. Igal juhul kuradi hästi toimivad normaalselt hooldatud/hoitud isendid. See kõigest üks(vanim) osa mu igapäevaselt liikuvast autopargist.
(28-03-2010, 15:40 PM)unimüts Kirjutas: Olen näinud kuidas b varuosa pask paarituhande km läbimisel ribadeks kukkusid. Ja kuna omanik nõudis garantiid, siis Eesti banaani vabariigis seda ei eksisteeri. KUid ma ei taha eales olla see inimene, kes ajab kuskil mõne inimese alla seetõttu, et ei suuda korralike varuosi autole soetada. Olgu selleks siis pidurikettad, klotsid või hoopis mingid muud kondid veermikus. Samas ok saan aru, et on ka head b varuosa. Kuid kuidas silma järgi seda ära tunda. A varuosa EELIS on just see, et seal liigub vähem paska.Ise ka igasugust asja näinud, aga ei kipu ühe näite põhjal üldiseid järeldusi tegema. Kuidas ära tunda head osa? Tootja ütleb teinekord nii mõndagi(näiteks paljud valmistavad ka autotehastele originaalosi)- pluss veel tuttavate ja kaasfoorumlaste(ei mõtle sinkohal automoto-t) kogemused selle tootja osadega.
(28-03-2010, 15:40 PM)unimüts Kirjutas: Teisalt siin tuleb ka teine probleem kohe välja su jutus. Kui mingi varuosa ei ole testides nr 1 siis sinusugused ei osta ühtegi a varuosa. Kõik on pask jne jne.Sorri, panid puusse pisut, kui tean, et seda juppi pole mõtet b-na otsida, siis tuleb vastavat A-osa pruukida. Olgu kriteeriumiks siis väike hinnavahe, B- osa teadaolev kehv kestvus vms.
Rehve ja õli kipun küll testivõitjaid ostma, aga see selleks.
(28-03-2010, 15:40 PM)unimüts Kirjutas: "Mina olen kuningas ja alati peab kõige kõige parem varuosa olema." Pista see mõtlemisviis sinna, kus päikest ei paista. Vihkan juba südamest selliseid raipe tolasid, kes leiavad, et nende mõtlemisviis on kõige parem.Samad sõnad sullegi... Ei ole sellist mõtteviisi omateada kuskil propageerinud.
Teeme aga sitast saiia.
(28-03-2010, 15:40 PM)unimüts Kirjutas: [quote='unimüts' pid='245175' dateline='1269780050']Kui see "korralik" osa on ainult A- osa, siis tuleks vist 90% mitte tehasegarantii all olevate vanemate masinate omanikke lubadetta jätta...
Leian, et mees, kes ei suuda korralike varuosi enda autole osta, sellel peaks koheselt load ära võtma.
(28-03-2010, 15:40 PM)unimüts Kirjutas: Ülevaatused Eestis - palun luba mul kõvasti naerda. Palju sa viskasid ülevaatuspunktis??Sa nüüd kindlasti ei usu, aga pole seal kunagi midagi "visanud" Või on (sul) nii kombeks?
(28-03-2010, 15:40 PM)unimüts Kirjutas: Näita mulle ülevaatust, mis Eestis tõstab silla õhku ja siis igat konti eraldi testib?
Ei oska näpuga näidata. Pole ausalt öeldes vaadanud. Silla kontroll kuulub igal autol ka hooldeprogrammi(kui seda korralikult tehakse muidugi). Enda masinad(isklikud, mitte tööautod) käivad korra 10 000 km jooksul tõstukil kindlasti. Ja ise logistan kõik liigendid jms läbi. Ja kui mulle seal miski ei meeldi, saab kohe uue tüki. Seda iga autoga muidugi ei tehta...
Vabandust teemavälise pärast... Ei suutnud end taltsutada...