29-03-2010, 00:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2010, 00:38 AM ja muutjaks oli TeeTL.)
Positiivne kogemus piduriketta treimisega täitsa olemas.
Pool aastat all olnud ketas kiskus kõveraks, kuna kinnikiilunud suportipoole tõttu suruti klotse viltu peale.
Et järgmine uus kettapaar oleks maksnud 900 Eek, ja kettad polnud praktiliselt kulunud (läbisõit poole aastaga ca 7000km ja sedagi peamiselt pikkade otste kaupa), siis tundus treimine mõistlikum variant.
Kuna suport oli juba laiali, võtsin ketta näppu ja tarisin lähimasse "treimispunkti", milleks juhtus olema Carstop. Raha võeti 150 Eek.
Ketta minimaalsest paksusest midagi ei hoiatatud ega öeldud, samuti mitte auto all treimise eelistest. Võibolla arvati et kes oskab ketta alt ära võtta , teab pisiasju isegi
Pärast treimist tegin pisut sissesõitu ja siis ülevaatusele. Pidurdusjõudude tasakaal oli igatpidi normis. Nüüdseks on ketas jälle pool aastat all olnud ja püsib endiselt sirge.
Pool aastat all olnud ketas kiskus kõveraks, kuna kinnikiilunud suportipoole tõttu suruti klotse viltu peale.
Et järgmine uus kettapaar oleks maksnud 900 Eek, ja kettad polnud praktiliselt kulunud (läbisõit poole aastaga ca 7000km ja sedagi peamiselt pikkade otste kaupa), siis tundus treimine mõistlikum variant.
Kuna suport oli juba laiali, võtsin ketta näppu ja tarisin lähimasse "treimispunkti", milleks juhtus olema Carstop. Raha võeti 150 Eek.
Ketta minimaalsest paksusest midagi ei hoiatatud ega öeldud, samuti mitte auto all treimise eelistest. Võibolla arvati et kes oskab ketta alt ära võtta , teab pisiasju isegi

Pärast treimist tegin pisut sissesõitu ja siis ülevaatusele. Pidurdusjõudude tasakaal oli igatpidi normis. Nüüdseks on ketas jälle pool aastat all olnud ja püsib endiselt sirge.