29-03-2010, 09:18 AM
Oli kah kunagi töövahendiks selline riist ja sai ära proovitud nii päris jäik ühendus, kus oli piduritrumlile keevitatud kõrv ja see ei lasknud pöörelda.
Sellise variandiga õnnestus kordamööda ära lõhkuda kõik jõuvõtuvõlli detailid ja korduvalt.Siis saigi tehtud sinna lülitushoova juurde kronstein ja pandud lisaks siduri servovedru.See variant lasi samuti aegajalt libisema, kuid vähemalt ei lõhkunud midagi ära.
Eelkõige tekib probleem ikkagi valest kasutamisest.
Kui teha järsemat pööret peaks käruveo põrandalt välja lülitama ja sisse sinult siis kui traktori rattad kraabivad.
Teiseks PEAB jõuvõtuvõlli otsas olev esimene kardaanliigend olema topeltristiga et ei jõnksutaks järsul pöördel ja kui ikka käru on kännu taga kinni siis ei ole mõtet jõuga proovida.
Veel on vaja vahekasti ja rehvirõhkudega mängides ajada kiirused nii täpselt kokku, et käruveo saab sisse ja välja lülitada otse sõites ka koormaga.
Peale selliste asjade tegemist ununes jõuvõtuvõll aastateks.
Sellise variandiga õnnestus kordamööda ära lõhkuda kõik jõuvõtuvõlli detailid ja korduvalt.Siis saigi tehtud sinna lülitushoova juurde kronstein ja pandud lisaks siduri servovedru.See variant lasi samuti aegajalt libisema, kuid vähemalt ei lõhkunud midagi ära.
Eelkõige tekib probleem ikkagi valest kasutamisest.
Kui teha järsemat pööret peaks käruveo põrandalt välja lülitama ja sisse sinult siis kui traktori rattad kraabivad.
Teiseks PEAB jõuvõtuvõlli otsas olev esimene kardaanliigend olema topeltristiga et ei jõnksutaks järsul pöördel ja kui ikka käru on kännu taga kinni siis ei ole mõtet jõuga proovida.
Veel on vaja vahekasti ja rehvirõhkudega mängides ajada kiirused nii täpselt kokku, et käruveo saab sisse ja välja lülitada otse sõites ka koormaga.
Peale selliste asjade tegemist ununes jõuvõtuvõll aastateks.