29-03-2010, 19:14 PM
Ka Valmet ei kesta sellise käruga lammutamist.Pandi Valmet sellise Zilist tehtud käru ette ja seal läks samuti jõuvõtuvõlli lülitus lilleks.Kui Belarusil ajad nina kraavi ja vahetad misiganes jõuvõtuvõlli osa maksimaalselt tunniga, siis Valmet tõmmati päris laiali ja tööd jätkus kaheks päevaks.Pealegi tulid osad 3 päeva ja midagi seal ei sobinud ja saadeti tagasi.Lõpuks oli traktor laiali 8 päeva ja enam teda vedava käru ette ei proovitud.
Oli kunagi selline asi töövahendiks ja seal oli käruveo kardaanil 10 mm polt kaitseks.
http://www.weimer.ee/?id=24
Üldiselt oli see metsatööks peaaegu ideaalne riist.Raskuskese madalal,pikkuselt lühike,kerge ja laiade ratastega.Samuti võib ainult kiita rehve, sest isegi vastu puud minnes ei lõhkunud ei koort ega juuri.
Probleemiks olid muda täis minevad balanssiirid ja kui see muda ära külmus olid kõik neli silindrit kõverad.Selle vastu aitas külmaga rataste koos hoidmine.
Veosüsteemiga polnud seal kordagi probleeme ja vajalikul hetkel andis tähik kummil üle.Õnnetuseks sai lolli peaga ära müüdud ja teist samasugust pole veel trehvanud.
Oli kunagi selline asi töövahendiks ja seal oli käruveo kardaanil 10 mm polt kaitseks.
http://www.weimer.ee/?id=24
Üldiselt oli see metsatööks peaaegu ideaalne riist.Raskuskese madalal,pikkuselt lühike,kerge ja laiade ratastega.Samuti võib ainult kiita rehve, sest isegi vastu puud minnes ei lõhkunud ei koort ega juuri.
Probleemiks olid muda täis minevad balanssiirid ja kui see muda ära külmus olid kõik neli silindrit kõverad.Selle vastu aitas külmaga rataste koos hoidmine.
Veosüsteemiga polnud seal kordagi probleeme ja vajalikul hetkel andis tähik kummil üle.Õnnetuseks sai lolli peaga ära müüdud ja teist samasugust pole veel trehvanud.