04-04-2010, 08:38 AM
Kuna sellele riistale pole väidetavalt varuosi saada, siis mina isiklikult ei saa küll aru miks ehitada ümber asja mille remont võib teadmata ajaks venima jääda.Pealegi kui panna ka taha kaks silda, siis esiots upub tal nagunii ja ikka on tegemist pooliku asjaga.
Sai kunagi jälgitud ilma esisillata Belarus traktori ponnistusi pehmel maal ja esiots oli tal pidevalt maa sees.
Paraku saavad suured tegijad kõik paremad langid omale ja järgi jäävad kas väikesed või siis pehme maaga langid.Vähemalt mei lõunas on nii.
Pigem täita ära see tühik ja panustada soiste ja väikeste lankide tegemisele.
Väikeste lankide jaoks peab vedaja olema tänavalegaalne ja soo jaoks laiade rataste ja veel parem lintidega.
Neile nõuetele vastab kõige paremini põllumajandustraktor ja võimalikult suure
rataste vahega kardaaniveoga käru.
Meil siin liigub üks selline,millele pannakse taha riisikombaini rattad ja kärule lindid alla ja veab ta ära ka sellised kohad kus maa ei kanna ka ATVd.
Tagarehvid on umbes meetri laiused ja kärul on all 750x21,5 rattad ja lindid on ise tehtud tavalisest suurest ketist ja ümartorudest.
Sai kunagi jälgitud ilma esisillata Belarus traktori ponnistusi pehmel maal ja esiots oli tal pidevalt maa sees.
Paraku saavad suured tegijad kõik paremad langid omale ja järgi jäävad kas väikesed või siis pehme maaga langid.Vähemalt mei lõunas on nii.
Pigem täita ära see tühik ja panustada soiste ja väikeste lankide tegemisele.
Väikeste lankide jaoks peab vedaja olema tänavalegaalne ja soo jaoks laiade rataste ja veel parem lintidega.
Neile nõuetele vastab kõige paremini põllumajandustraktor ja võimalikult suure
rataste vahega kardaaniveoga käru.
Meil siin liigub üks selline,millele pannakse taha riisikombaini rattad ja kärule lindid alla ja veab ta ära ka sellised kohad kus maa ei kanna ka ATVd.
Tagarehvid on umbes meetri laiused ja kärul on all 750x21,5 rattad ja lindid on ise tehtud tavalisest suurest ketist ja ümartorudest.