06-05-2010, 22:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2010, 22:49 PM ja muutjaks oli noottaur.)
Väga hea lugemine oli kuid selle käiguprobleemi jaoks täpset lahendust ei saanud ikkagi. See on juba teada, et need kõik kuluosad pean ma kas esindusest tellima või laskma treialil uued ( ning kõvemast materjalist ) teha.
Täna alustasin ka pahteldamist ning mõni asi sai täitsa pahteldatud-lihvitud kuid 70% tööst on veel ees kuna pahtel sai otsa. Tuleb millalgi uus purk seda tuua ja siis saab kere pahteldatud.
Praegu veeretan peas mõtteid, et peaks kõrvalistuja ukse välja vahetama. Lasin sinna küll uue alaääre keevitada mis vajab vähe lõikamist et paika sobiks korralikult kuid ikkagi ei anna see rahu. 127metel on pea kõigil see ukse alaääre roosteprobleem ning see juba hakkab ära tüütama.
Üks kuri plaan oli teha see kõrvalistuja uks nii siledaks ja õigete mõõtudega kui saab ning siis teha sellest klaasriidest vormid millest omakorda teeks klaasfiibrist uue ukse, millele peaks siis sisse panema kõik need originaal mehhanismid ning ka ühe tugevndustala ohutuse mõttes.
Kuid veel parem lahendus oleks see, kui kellegil oleks täiesti korralik kõrvalistuja uks olemas ja pakkumisel.
Seda varuosadeks mõeldud 127et pole jõudnud veel vaatama minna kuna pole aega olnud. Loodan, et järsku homme jõuab. Kui seal midagigi võtta on siis toon ära. Varuosi läheks ikka ajapikku vaja.[/align]
Täna alustasin ka pahteldamist ning mõni asi sai täitsa pahteldatud-lihvitud kuid 70% tööst on veel ees kuna pahtel sai otsa. Tuleb millalgi uus purk seda tuua ja siis saab kere pahteldatud.
Praegu veeretan peas mõtteid, et peaks kõrvalistuja ukse välja vahetama. Lasin sinna küll uue alaääre keevitada mis vajab vähe lõikamist et paika sobiks korralikult kuid ikkagi ei anna see rahu. 127metel on pea kõigil see ukse alaääre roosteprobleem ning see juba hakkab ära tüütama.
Üks kuri plaan oli teha see kõrvalistuja uks nii siledaks ja õigete mõõtudega kui saab ning siis teha sellest klaasriidest vormid millest omakorda teeks klaasfiibrist uue ukse, millele peaks siis sisse panema kõik need originaal mehhanismid ning ka ühe tugevndustala ohutuse mõttes.
Kuid veel parem lahendus oleks see, kui kellegil oleks täiesti korralik kõrvalistuja uks olemas ja pakkumisel.
Seda varuosadeks mõeldud 127et pole jõudnud veel vaatama minna kuna pole aega olnud. Loodan, et järsku homme jõuab. Kui seal midagigi võtta on siis toon ära. Varuosi läheks ikka ajapikku vaja.[/align]
Fiat 127 0.9l