14-05-2010, 10:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2010, 10:50 AM ja muutjaks oli via.)
See peab ikka oskaja sepp olema, kes algul vedru või selle otsa ära noolutab, et see painutada annab ja pärast oskab selle uuesti õigesti karastada. Pole välistatud, et sellised mehed muidugi olemas on
Vaatasin huvipärast seda taldriku asja. Olin juba unustanud, aga nagu näha, siis alumine taldrik on tegelikult tsentrist välja paigutatud, nii et vedru sisekülg (kere ja vedru otsa poolne) on amordile tunduvalt lähemal kui välimine. Ilmselt on see osalt just taoliste amordivarda külgjõudude neutraliseerimiseks nii projekteeritud. Seetõttu peaks taldriku sisekülg ka oluliselt tugevam olema ja võib kärbitud vedru surve ka välja kannatada...
Eks teatud lisa külgsurve amordivardale muidugi ilmselt tekib, mis ilmselt amordi tihendid, ülemise tugipadja pöördlaagri, jms., kiiremini hävitab..
Tegin ka esimesed testsõidud uue tagavedrustusega ja tulemus paistab igati oki olema.
Vaatasin huvipärast seda taldriku asja. Olin juba unustanud, aga nagu näha, siis alumine taldrik on tegelikult tsentrist välja paigutatud, nii et vedru sisekülg (kere ja vedru otsa poolne) on amordile tunduvalt lähemal kui välimine. Ilmselt on see osalt just taoliste amordivarda külgjõudude neutraliseerimiseks nii projekteeritud. Seetõttu peaks taldriku sisekülg ka oluliselt tugevam olema ja võib kärbitud vedru surve ka välja kannatada...
Eks teatud lisa külgsurve amordivardale muidugi ilmselt tekib, mis ilmselt amordi tihendid, ülemise tugipadja pöördlaagri, jms., kiiremini hävitab..
Tegin ka esimesed testsõidud uue tagavedrustusega ja tulemus paistab igati oki olema.