04-06-2010, 08:53 AM
(03-06-2010, 18:07 PM)yllar21 Kirjutas: Kas k-37 ei ole mitte vähemefektiivsem (vanem), sellega pidi suurenema kütusekulu. Mul praegused k-302 jooksevad ka ja nö õhutusaugust siibri külje peal.
k-37 on väiksema lõõriga, kui k-302, kuid omadest ja ka tuttava omadest lähtuvalt töökindlamad ning töötavad hästi. Ega niikuinii vana masinat ei piina ning siibrit pärani ei keera ning sellisel juhul pole lõõri suurusel niipalju tähtsust. Kütusekulu vahe - ma ei oska öelda milline see võiks olla, kuid kaldun arvama, et seel pole niivõrd suur, et seda oluliseks pidada(eriti kui need teised veel lekivad

Marko ratas on ikka ilus küll. Ise sõitsin talvel ka ja peale sõite sai ratas loputatud, kuid tulemuseks ikka väljapressiv rooste. Ka minul "sööb" aku tühjaks, kui sõita lühikesi madalapöördega otsi, kuid kiiremini sõites probleemi pole.