Kawasaki KX 250 1991a
#2

See on pigem vist küsimus biker.ee foorumi suunas.

Aga üldjuhul on krossikate ostmisel vaja vaadata järgmiseid asju:

Üldmulje: ruunatud/hästi hoitud?

Raam: kui kõver, kui palju keevitatud.

Mootor: kolvigrupi vahetus käib korralikul krossikal iga 10 tunni tagant, hobikasutuses 20 tunni tagant. Seejuures kasutatakse head või väga head õli. Niipea, kui omanik teatab, et tema pole kolbi vahetanud aga sõitnud on, võid minema jalutada.

Silindri kiire kulumine on üks KX250 suuri hädasid.

Keti/hammasrataste olukord peab ka OK olema. Nende vahetus võib tähendada märkimisväärset lisakulu.

Vedrustus: kas toimib korralikult, kõver/sirge, õli on välja pritsinud?

Veljed: sirged/kõverad.

Vana krossiratta ost on üldjuhul päris suur risk. Vaadata tasub vaid häid või väga häid eksemplare. Kõik muu on tõsine peavalu.

Aga lühikese kokkuvõtte masina tugevatest/nõrkadest külgedest leiad siit:
http://books.google.ee/books?id=YeXpW8xE...CBcQ6AEwAg

Veel lugemist:
http://kawasakiforums.com/forum/archive/.../f-47.html


A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Kawasaki KX 250 1991a - Autor: mikk - 06-06-2010, 23:37 PM
RE: Kawasaki KX 250 1991a - Autor: Aspelund - 07-06-2010, 10:49 AM
RE: Kawasaki KX 250 1991a - Autor: mikk - 07-06-2010, 12:39 PM
RE: Kawasaki KX 250 1991a - Autor: veix__ - 14-07-2010, 21:19 PM
RE: Kawasaki KX 250 1991a - Autor: mikk - 07-06-2010, 13:49 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne