09-06-2010, 21:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2010, 21:57 PM ja muutjaks oli motoblokk.)
Olen nüüd ise ka Muravei omanik.
Jälle küsimused.
Millist õli valada käigukasti? Dat või mõni välismaine?
Kuidas on lood tagasilla reduktori õliga? Mida ja kui palju?
Millal tohib reverskangi liigutada? Kas mootor peab seisma? Läbi siduri?
Kas keegi oskab seletada nende nuppude ülesandeid?
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/70628341/
Ja nende ka:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/70628343/
Millised ülesanded on nendel tuledel?
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/70628351/
Karburaatori ja silindri vahel oli paks kummist tihend. Üsna väsinud olemisega. Kas sinna tasuks midagi muud organiseerida? Mis materjalist tihend teha?
Esialgu kõik.
Jälle küsimused.
Millist õli valada käigukasti? Dat või mõni välismaine?
Kuidas on lood tagasilla reduktori õliga? Mida ja kui palju?
Millal tohib reverskangi liigutada? Kas mootor peab seisma? Läbi siduri?
Kas keegi oskab seletada nende nuppude ülesandeid?
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/70628341/
Ja nende ka:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/70628343/
Millised ülesanded on nendel tuledel?
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/70628351/
Karburaatori ja silindri vahel oli paks kummist tihend. Üsna väsinud olemisega. Kas sinna tasuks midagi muud organiseerida? Mis materjalist tihend teha?
Esialgu kõik.