05-12-2003, 14:25 PM
Kui on valida kahe variandi vahel:
- auto jääb vedelema, ussitama ja lõpuks
maandub emeksi raudsete lõugade vahel, kuna
on kellelgi ees;
- auto ehitatakse ümber uutele agregaatidele,
säilitades vähemalt välimuse jms, aga saab
liikuvaks
siis mina kaldun eelistama siiski teist
varianti, kuigi olen paadunud uunikumifänn
ja ise eelistan asja taastamist niivõrd
algsena kui võimalik.
403 ei ole minu arvates veel nii haruldane
mudel, et ühe seisnud ja vedelenud ja
mittesõitva isendi taastamine teistele
agregaatidele oleks \"kuritegu\". Pigem saab
meie tänavapilt ühe huvitava auto jagu taas
rikkamaks.
Iseasi on isenditega, mida tõeliselt vähe
alles. Nagu nt puust uste ja kerega mosse
400 kaubaveovariant. Need lausa TULEB
taastada niivõrd algsena kui võimalik.
Parimat,
Valdo
- auto jääb vedelema, ussitama ja lõpuks
maandub emeksi raudsete lõugade vahel, kuna
on kellelgi ees;
- auto ehitatakse ümber uutele agregaatidele,
säilitades vähemalt välimuse jms, aga saab
liikuvaks
siis mina kaldun eelistama siiski teist
varianti, kuigi olen paadunud uunikumifänn
ja ise eelistan asja taastamist niivõrd
algsena kui võimalik.
403 ei ole minu arvates veel nii haruldane
mudel, et ühe seisnud ja vedelenud ja
mittesõitva isendi taastamine teistele
agregaatidele oleks \"kuritegu\". Pigem saab
meie tänavapilt ühe huvitava auto jagu taas
rikkamaks.
Iseasi on isenditega, mida tõeliselt vähe
alles. Nagu nt puust uste ja kerega mosse
400 kaubaveovariant. Need lausa TULEB
taastada niivõrd algsena kui võimalik.
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18