24-07-2010, 20:29 PM
Kuna teema selle NSU-ga tõusis jällegi päevakorda Leiunurga alafoorumis (üldse selle tsikli kohta juba mitu teemat selles foorumis olnud), siis lisan siia mõne rea.
Nagu näha, on originaalsuse % langenud 98-lt juba 90-le ja näit. ksf! Aramex väidab kindlalt, et asi on sellest %-st kaugel. Aktiivse mehena on ta vb seda masinat ka kaemas käinud, paari üldpildi järgi on üsna raske asja olemust hinata. Igal juhul on tegu üsna komplektse ja algselt säilinud masinaga, seda kindlasti. Ilmselt on peamised probleemid just elektriseadmetega. Originaalsetest sumpsidest, tuletorudest jms on tegelikut vähe rõõmu, lihtsam on need vahetada uustoodangu vastu.
Mulle , kui huumorisõbrale teeb kõige rohkem nalja fakt, et omanik ei oska määrata tsikli marki ja väljalaskeaastat, küll aga on osav originaalsuse hindamisel. Kui nii võtta, siis on selline "ZDB PONY" tõesti väga haruldane ja seda hinda väärt, kuna neid ei ole üldse toodetud ja seepärast ka üliharuldased on. Millalgi pakkus omanik, et neid on toodetud 255 tk, st ajas segi mudeliga Z251, mida toodeti ainult ekspordiks (müüdi ka Eestis, üks säilinud masin on Austrias).
Üks endine kirjasõber Saksamaalt kurtis, et ostis 5 aastat tagasi Ida-Saksast ZD200 1050 euro eest (lõppu lisas kurva ja rasvase hüüumärgi) ja see oli halvas seisus (umbes sama, mis see saaremaa asi). (Ja paras talle, oleks mu sõber edasi olnud, mul oleks ka temast kahju olnud).
Vaat sellised lood. Aga vabad mehed vabal maal, võib küsida mida hing ihkab ja lolle on peale minu ka, vast mõni ostab millalgi küsitud hinna eest ära ka...
Nagu näha, on originaalsuse % langenud 98-lt juba 90-le ja näit. ksf! Aramex väidab kindlalt, et asi on sellest %-st kaugel. Aktiivse mehena on ta vb seda masinat ka kaemas käinud, paari üldpildi järgi on üsna raske asja olemust hinata. Igal juhul on tegu üsna komplektse ja algselt säilinud masinaga, seda kindlasti. Ilmselt on peamised probleemid just elektriseadmetega. Originaalsetest sumpsidest, tuletorudest jms on tegelikut vähe rõõmu, lihtsam on need vahetada uustoodangu vastu.
Mulle , kui huumorisõbrale teeb kõige rohkem nalja fakt, et omanik ei oska määrata tsikli marki ja väljalaskeaastat, küll aga on osav originaalsuse hindamisel. Kui nii võtta, siis on selline "ZDB PONY" tõesti väga haruldane ja seda hinda väärt, kuna neid ei ole üldse toodetud ja seepärast ka üliharuldased on. Millalgi pakkus omanik, et neid on toodetud 255 tk, st ajas segi mudeliga Z251, mida toodeti ainult ekspordiks (müüdi ka Eestis, üks säilinud masin on Austrias).
Üks endine kirjasõber Saksamaalt kurtis, et ostis 5 aastat tagasi Ida-Saksast ZD200 1050 euro eest (lõppu lisas kurva ja rasvase hüüumärgi) ja see oli halvas seisus (umbes sama, mis see saaremaa asi). (Ja paras talle, oleks mu sõber edasi olnud, mul oleks ka temast kahju olnud).
Vaat sellised lood. Aga vabad mehed vabal maal, võib küsida mida hing ihkab ja lolle on peale minu ka, vast mõni ostab millalgi küsitud hinna eest ära ka...