Gaz- 63. 1950.a.
#22

(07-09-2010, 11:00 AM)iisak Kirjutas:  Ei tea kas kasu, aga jäi selline asi silma :http://www.motomajand.ee/?id=3_23_15_444 .

Uued tiivad on mul olemas. Viidatud kuulutuses tegemist ka uuema sordi tiibadega, tule ava on väike. Põhimõtteliselt peaks olema need küll ümber tehtavad.
(26-08-2010, 15:01 PM)aavu Kirjutas:  Ei õnnestu neid triipe leida selle puukabiiniga auto pealt, seeeest meenus, et kastiluukide kinnitusi on olnud mitmet sorti aastate jooksul.
Pildid 55-nda aasta suvest.
Ehk leiad veel mõne huvipakkuva detaili siit, nt õli- või bensukanistri kohale on pandud labidas. Kongi all taga paremal on riistakast. Porte servatugevdus ei asu ülalservas vaid allservas. Ülesse pandi ilmselt portekõrgenduste kasutama hakkamise tõttu.
Ah-jaa, suunatuli, esituli ja siis tuleb enne mootoriplekki üks väike kühmuke, mille otstarve on mulle jäänud mõistatuseks.
Veel meenub kusagil 60 aasta paiku nähtud pruuniks tõmbunud klaas. Kas see asus 51 tsisternauto kabiini taga? Võio on mujalt meeles? Igatahes pidi ta olema juba kilega kahe klaasi vahel. Võimalik, et hoopis GAZ 69 esiklaas.

Sellel puukabiiniga gazil on ju poritiiva tagusel plekil need triibud näha. Kolm tükki nagu ülejäänud plekkidelgi, mida olen näinud. Välja arvatud see üks plekk (millest mul jätkuvalt pilti pole - digiaparaat on digimanalas), millel on kaks kitsast triipu.
Sellest mühust saan ma ehk aru, siis kui see on juhipool. Nimelt on seal taga kohe roolikarp ja et vältida juhuslikku hõõrdumist - sobiks sinna see kõrgendus. Milleks aga on seda tarvis paremal küljel?? Ei tea. Lätlaste omal on see olemas.
Põhimõtteliselt on ka minu kabiini tagaklaas (kui see mitte mingi pleks või muu plastik pole) pruunikaks tõmmanud ja omab kahe väliskihi vahel veel midagi. Eks kunagi, kui kabiini puu osade kallale minek on - saab täpsemalt näha.

Praeguseks on kardaanid all. Alusvankrit on natuke proovitud - proovimeetrid omal jõul sõidetud. Asjad töötavad - pidurid on olemas. Mootor sai küll uuesti lahti tõmmatud - nimelt olid aastatega rõngad kinni jäänud. Seltsimehed unetud - kontrollige oma seisvad mootorid ka üleWink Uued rõngad on sees, vahetasin ka uued saaled vahele (mootor on siiski mitte päris "uus", vaid paartuhat km sõitnud, kuigi nii otsest vajadust polnud - väntvõll oli sile ja saaled ka korralikud) ja panime uue tekstoliidi. Loodetavasti õnnestub saada ka originaal topelt rihmseibid ( ja ei pea neid ise tegema hakkama), põhimõtteliselt on sama seis ka K49 karburaatoriga, kuigi 1950ndast alustati ka tavalise K22G paigaldamist. Õnnestus sellist mootorit näha, millel kõik originaal jupid küljes. Ilmselt mõne "põhukatuse" pealt pärit. Loodetavasti on varsti veermiku ja jõuülekande süsteemid uuesti koos ja saab kabiini jooniseid "tootma" hakata.
Luban pühalikult sellel sügisel veel ka mõne pildi. Võib-olla ka video. Kuna see on popp ja noortepärane ja kõik alati nõuavad videotRolleyes Esmalt tuleb digitaalne fotoaparaat surnuist üles äratada.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Gaz- 63. 1950.a. - Autor: gruppen - 09-08-2009, 10:19 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: valdo - 09-08-2009, 11:43 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 09-08-2009, 19:16 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: indrek - 09-08-2009, 12:00 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: valdo - 09-08-2009, 12:07 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: hundu615 - 09-08-2009, 19:46 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 16-08-2009, 09:27 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: Väravamehaanik - 17-08-2009, 21:25 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: Veteran - 18-08-2009, 07:26 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 18-08-2009, 09:00 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 23-08-2009, 19:15 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: Veteran - 23-08-2009, 20:04 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: hundu615 - 13-02-2010, 09:04 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 14-02-2010, 10:53 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 04-08-2010, 16:52 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: Aspelund - 04-08-2010, 17:28 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 04-08-2010, 17:41 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 26-08-2010, 10:57 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: aavu - 26-08-2010, 15:01 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: tartz1 - 26-08-2010, 15:12 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: iisak - 07-09-2010, 11:00 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 07-09-2010, 11:41 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 14-09-2010, 12:57 PM
RE: Gaz- 63. 1950.a. - Autor: gruppen - 19-09-2010, 15:06 PM
RE: Gaz- 63. 1950.a. - Autor: peeterpaul - 25-02-2011, 12:16 PM
RE: Gaz- 63. 1950.a. - Autor: volvo - 08-04-2013, 17:57 PM
RE: Gaz- 63. 1950.a. - Autor: gruppen - 01-12-2013, 15:03 PM
RE: Gaz- 63. 1950.a. - Autor: Aspelund - 18-05-2022, 09:31 AM
RE: Gaz- 63. 1950.a. - Autor: gruppen - 19-05-2022, 20:32 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne