12-09-2010, 08:57 AM
Nii vana variandi kohta, mis on täiesti mehaaniline ei oska öelda kas on parem või mitte, kuid lambdaga variandil on üks jama teise otsa.
Nimelt on seal elektriline juhtrõhu regulaator ja see just töökindlusega ei hiilga.
Lisaks tekib veel probleeme pritsepea kulumisel.Nimelt käib mootor tühikäigul ja väheke gaasi andes nagu pudrupada ja ilmselt õhuklapi nuki kulumisest tingituna ei taha soojalt hästi käivituda.
Lisaks jääb segu lahjaks ja küünlad on lumivalged ja ega jõudugi väga pole.
Lahenguseks on ühel autol rõhku tõstetud ja teisel lambda asemele pandud pingejagur.
Boonusena ei taha ükski töökoda sellist halvasti käivat autot ette võtta ja ka
Paraolümpia esinduses ei saadud seda korralikult käima.Pakuti et nad vahetavad välja pihustid, pritsepea, pumba ja aju ja lisaks teevad mootorile kapremondi.
Paraku maksab see rohkem kui auto ise.
Jutt siis mudelist 90 ja 100.
Nimelt on seal elektriline juhtrõhu regulaator ja see just töökindlusega ei hiilga.
Lisaks tekib veel probleeme pritsepea kulumisel.Nimelt käib mootor tühikäigul ja väheke gaasi andes nagu pudrupada ja ilmselt õhuklapi nuki kulumisest tingituna ei taha soojalt hästi käivituda.
Lisaks jääb segu lahjaks ja küünlad on lumivalged ja ega jõudugi väga pole.
Lahenguseks on ühel autol rõhku tõstetud ja teisel lambda asemele pandud pingejagur.
Boonusena ei taha ükski töökoda sellist halvasti käivat autot ette võtta ja ka
Paraolümpia esinduses ei saadud seda korralikult käima.Pakuti et nad vahetavad välja pihustid, pritsepea, pumba ja aju ja lisaks teevad mootorile kapremondi.
Paraku maksab see rohkem kui auto ise.
Jutt siis mudelist 90 ja 100.