12-09-2010, 09:06 AM
Pole sel purtsul häda midagi. Allub remondile ja diagnostikale tunduvalt valutumalt, kui karburaator... Elektroonikat peaaegu pole, elektrit vaid näpuotsaga. Tõsi, kütus talle meeldib ja seda tarbib see ka korras olles paratamatult rohkem, kui tänapäevane kets või kaloss.
Kui endal on loogiline mõtlemine olemas, tahtmist asju uurida ja esmased diagnostikavahendid leiduvad (bensiinisurve mõõtmise manomeeter 0-6 bar, multimeeter, tööriistakomplekt), siis on see väga usaldusväärne. Niivõrd, kuivõrd üks ottomootor olla saab...
Tõsi, pritsepea (eriti dosaator) kipub kuluma selle vastu ei aita muu, kui vahetus. Õnneks on veel romulates kortsusõidetud autosid, millelt seda pead maha keerata.
Pihustid on kulumaterjal, hea on teada, et kellegi on õnnestunud neid ka puhastada. Tihti on kuulda ebaõnnestunud puhastamistest.
Kõige rohkem kummitab K-Jette vanusest tingitud vaakumvoolikute murenemine-purunemine. Ja ühte pisikest õhuleket sealt rägastikust jälitada on üsna tülikas.
Samasugune (kuid mitte sama) süsteem on kasutusel ka vanematel Saabidel ja MB-del.

Kui endal on loogiline mõtlemine olemas, tahtmist asju uurida ja esmased diagnostikavahendid leiduvad (bensiinisurve mõõtmise manomeeter 0-6 bar, multimeeter, tööriistakomplekt), siis on see väga usaldusväärne. Niivõrd, kuivõrd üks ottomootor olla saab...

Tõsi, pritsepea (eriti dosaator) kipub kuluma selle vastu ei aita muu, kui vahetus. Õnneks on veel romulates kortsusõidetud autosid, millelt seda pead maha keerata.
Pihustid on kulumaterjal, hea on teada, et kellegi on õnnestunud neid ka puhastada. Tihti on kuulda ebaõnnestunud puhastamistest.
Kõige rohkem kummitab K-Jette vanusest tingitud vaakumvoolikute murenemine-purunemine. Ja ühte pisikest õhuleket sealt rägastikust jälitada on üsna tülikas.

Samasugune (kuid mitte sama) süsteem on kasutusel ka vanematel Saabidel ja MB-del.