23-09-2010, 10:04 AM
Huvitav, kas me kõik siin arutame ikka sama grafiitmäärde kohta? Nimelt asi selles, et kunagi sõber pani enda Jawa 634 tagarattalaagrid (uued) ka kokku grafiitmäärdega. Kaks nädalat hiljem olid need laagrid omadega läbi - ometigi olid tðehhi laagrid ja mitte venelased.
See aga selleks.
Seda grafiitmääret mis mul on, panen ma igale poldikesele-mutrikesele, mida pärast võib-olla enam lahti ei pruugi saada. Nt. tuletoru poldid, kollektoripoldid, vedrukammitsad jpmt. Siiamaani on need ka alati pärast lahti tulnud. Pärast hiljutist plokikaane eemaldamist relekaga - ei jäta ma enam mitte kunagi ka plokikaane polte selle määrdega kokku määrimast ja tihendit samuti. Vana tihendit tagasi ju ei pane aga kui on kümnekonna või rohkema aasta pärast vaja kaant maha võtta - siis muidu küll enam ei saa. Kahjuks pole siin arvutis pilti Gazi kaanest, mis tuli tükk haaval eemaldada, sest oli nii kinni ussitanud. Ometigi oli mootor olnud täiesti korralikes tingimustes
Minu poolest võite oma vasemääret toppida kuhu tahate - mina olen grafiidimees, kogemused on lihtsalt ülimalt positiivsed. Samamoodi niikaua kui Talupoeg, kavatsen ma seda kasutada, pärast seda võime vaadata seda vasemääret. Eks natuke sarkasmi-irooniat läks üleliia ka nüüd. Võiksite siis valgustada, kui lihtsal nt. 10 aastat töötanud mootoril tuletoru poldid lahti keeravad selle vasemäärde kasutamise korral. Kas keerab tavalise silmusega lahti? Või tuleb padrunit kasutada, koos korraliku sabaga? Võrdlusmomendid ja näited aitaksid teemale kaasa. Grafiiti aga ärge maha nüüd küll tehke
Grafiitõli olevat mingi aeg Volga poes olnud aga ise kinnitada ei julge. Oma silm kuningas pole olnud.
See aga selleks.
Seda grafiitmääret mis mul on, panen ma igale poldikesele-mutrikesele, mida pärast võib-olla enam lahti ei pruugi saada. Nt. tuletoru poldid, kollektoripoldid, vedrukammitsad jpmt. Siiamaani on need ka alati pärast lahti tulnud. Pärast hiljutist plokikaane eemaldamist relekaga - ei jäta ma enam mitte kunagi ka plokikaane polte selle määrdega kokku määrimast ja tihendit samuti. Vana tihendit tagasi ju ei pane aga kui on kümnekonna või rohkema aasta pärast vaja kaant maha võtta - siis muidu küll enam ei saa. Kahjuks pole siin arvutis pilti Gazi kaanest, mis tuli tükk haaval eemaldada, sest oli nii kinni ussitanud. Ometigi oli mootor olnud täiesti korralikes tingimustes

Minu poolest võite oma vasemääret toppida kuhu tahate - mina olen grafiidimees, kogemused on lihtsalt ülimalt positiivsed. Samamoodi niikaua kui Talupoeg, kavatsen ma seda kasutada, pärast seda võime vaadata seda vasemääret. Eks natuke sarkasmi-irooniat läks üleliia ka nüüd. Võiksite siis valgustada, kui lihtsal nt. 10 aastat töötanud mootoril tuletoru poldid lahti keeravad selle vasemäärde kasutamise korral. Kas keerab tavalise silmusega lahti? Või tuleb padrunit kasutada, koos korraliku sabaga? Võrdlusmomendid ja näited aitaksid teemale kaasa. Grafiiti aga ärge maha nüüd küll tehke

Grafiitõli olevat mingi aeg Volga poes olnud aga ise kinnitada ei julge. Oma silm kuningas pole olnud.