22-10-2010, 20:06 PM
Nonii, tehtud! 
Kõigepealt Vjatka kolmnurgal käpad lühemaks-õhemaks.
Täpne puks kuumalt võlli otsa, törts keevitus fikseerimiseks vahele ja siis kolmnurk samuti kuumalt peale.
Stopperkruvi läbi kolmnurga ja puksi otsapidi võlli sisse, liim keerme vahele. Veits maadlemist oli kogu kupatuse parlanksu ajamisega, sest ühtegi ideaalset detaili ei olnud. Võll ise viskas juba enne, samuti on trummel veidi lopergune. Vjatka kolmnurk ei olnud kah just ideaalne, vene värk ikkagi. Lõpptulemusena jookseb trummel siiski otse nagu püss. Tasakaalust olulisem ongi just see, et ei viskaks.
Haava paagi esiseinas
tohterdasin klaasmatist ja polüestervaigust plaastriga.
Samast materjalist tehakse muide jahte ja kaatreid. Veits karvane jäi, aga ei viitsinud üle pingutada. Ega masina kest klaasist ole, et silma riivab!
Masin koos, toppisin suure sületäie tööriideid sisse, lasin märjaks nätsutada ja andsin tsentrifuugile valu. 1000 rpm juures masin ainult võbises kergelt.
Kusagilt veetilka läbi ei andnud. Ka täispesu läbis masin edukalt.
Vot nii, Samsung, õpi kuidas tuleb masinat ehitada!

Kõigepealt Vjatka kolmnurgal käpad lühemaks-õhemaks.
Haava paagi esiseinas
Masin koos, toppisin suure sületäie tööriideid sisse, lasin märjaks nätsutada ja andsin tsentrifuugile valu. 1000 rpm juures masin ainult võbises kergelt.
Vot nii, Samsung, õpi kuidas tuleb masinat ehitada!

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.