27-10-2010, 11:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-10-2010, 11:43 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Jossu, see on siis küll kummaline... M10X1,25 stutsidega peaks palju süsteeme olema, muus osas on ju peasilindrid kõik põhimõtteliselt täpselt ühesugused. See kinnituskõrvade asend vast nii suur probleem ei ole. Muidugi saan ma aru, et ~200 krooni jupid on ju sigaodavad (laadade peasilindrid) aga kui nad ei toimi? Edit: ise ka arvaks, nagu isand Nymmik, et äkki ei saa õli korralikult peale? Kuid on nende Vene varuosadega, nagu on: Elitel vahetasin uute vastu, lappisin ja tegin sada imevigurit ka peasilindriga, ei saanud lõpuni seda "heaks". Jäigi selline pooletoobine.
Tüüpilisemad on muidugi M10X1 ja M12X1 stutsid ehk minnes millelelgi töökindlamale tuleks siis ülemised otsad ümber teha. Tavaliselt on siis ka pisut suurem kolb, Ladal oli äkki miskit ~19 mm, "odavamatel saksmannidel" ~21mm. Ma muidugi ei kujuta ette, et mis seal rataste juures sapparil toimub, ma vist olen pääsenud elus selle "vaatamisest" sest ei meenu küll
Tüüpilisemad on muidugi M10X1 ja M12X1 stutsid ehk minnes millelelgi töökindlamale tuleks siis ülemised otsad ümber teha. Tavaliselt on siis ka pisut suurem kolb, Ladal oli äkki miskit ~19 mm, "odavamatel saksmannidel" ~21mm. Ma muidugi ei kujuta ette, et mis seal rataste juures sapparil toimub, ma vist olen pääsenud elus selle "vaatamisest" sest ei meenu küll
