14-11-2010, 19:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2010, 19:54 PM ja muutjaks oli gruppen.)
Mind huvitab just see asi, et mootoril on normaalne töötemperatuur 100+ kraadi. S.t. normaalsel kasutamisel mootoris vesi keeb koguaeg. Kaaned on neil üldjuhul kõveraks tõmmanud ja seda ikka mitmetes mm-tes. Viimati sai kaan ära lastud freesida ja sirgeks ta saadi, uus originaal tihend on ka vahel. Tellida kusagilt mainekatest originaal-osasid tarnivatest firmadest nagu ei sooviks, sest kuuldavasti ühele Eesti tellijale olevat saadetud roostes laagreid, uute pähe. vanu ja seenetanud või ribadeks vaskkattega kaanetihendeid jagub endalgi.
Kui vesi pidevalt keeb, siis kuidas käituksid kaane vahel alu.-tihend, vasktihend ja see spets materjalist tihend? Millised on arvamused? Millest see spets värk üldse koosneb, mis ta olemuselt on?
Raudasbest lehest raiub tihendi ka ise välja, pigem on mind seni morjendanud ääreplekkide painutamine-paigaldamine. Vot, las mõttearendus möllata
Kui vesi pidevalt keeb, siis kuidas käituksid kaane vahel alu.-tihend, vasktihend ja see spets materjalist tihend? Millised on arvamused? Millest see spets värk üldse koosneb, mis ta olemuselt on?
Raudasbest lehest raiub tihendi ka ise välja, pigem on mind seni morjendanud ääreplekkide painutamine-paigaldamine. Vot, las mõttearendus möllata
