18-11-2010, 20:57 PM
Esimene küsimus: Milleks?
Heas korras originaalid on meil hõlpsasti saadaval olevatest karburaatoritest parimad.
Auto karburaatori pealearetamisel pead arvestama vajadusega ehitada täiesti uus sisselase, karburaatori kinnitus, valima karburaatorile uued düüsid. Sest õige segu saamiseks tuleb kütuse ja õhu vahekord paika saada.
Lisaks veel oht, et pikkade sisselasketraktide korral hakkab õhu ja kütuse segust bensiin seina peale kondenseeruma. Põlemiskambrisse see siis küll ei jõua, kui käimagi saad, on suurem kütusekulu kindlustet.
Kui tõesti on suur soov eksperimenteerida, siis püüa leida lääne päritolu karburaatorid, mis on mõeldud töömahule (per karburaator) 370 cm3. Siis ei pea düüse ümber tõstma hakkama. Vastasel juhul seisab taas ees düüside näppimine.
Märgusõnadeks Bing, Mikuni, Dellorto, Amal.
Aga jah, oma aja ja finantsmajanduse kasutamisel on igaühe enda asi.
A.
Heas korras originaalid on meil hõlpsasti saadaval olevatest karburaatoritest parimad.
Auto karburaatori pealearetamisel pead arvestama vajadusega ehitada täiesti uus sisselase, karburaatori kinnitus, valima karburaatorile uued düüsid. Sest õige segu saamiseks tuleb kütuse ja õhu vahekord paika saada.
Lisaks veel oht, et pikkade sisselasketraktide korral hakkab õhu ja kütuse segust bensiin seina peale kondenseeruma. Põlemiskambrisse see siis küll ei jõua, kui käimagi saad, on suurem kütusekulu kindlustet.
Kui tõesti on suur soov eksperimenteerida, siis püüa leida lääne päritolu karburaatorid, mis on mõeldud töömahule (per karburaator) 370 cm3. Siis ei pea düüse ümber tõstma hakkama. Vastasel juhul seisab taas ees düüside näppimine.
Märgusõnadeks Bing, Mikuni, Dellorto, Amal.
Aga jah, oma aja ja finantsmajanduse kasutamisel on igaühe enda asi.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!