30-12-2010, 18:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-12-2010, 18:52 PM ja muutjaks oli Talupoeg taluja.)
Mosse mootor millega on sõidetud 100tuh.km. ja õliks autool--väntvõlli kanalid otse enam läbi ei paista ja kõik tagi täis. Ere näide on veel klapikambri kaane all.
Mis diiselõlisse puutub,ega palju vahet pole,kuid vist tagitab tsipa vähem. Lõpptulemus ikka sama. Kui oled hakanud ühte marki õli tarvitama,lase senikaua,kuni mootori remont tuleb. Diiselõli on jah talvel tõeline kissell. Suvel aga jookseb nagu vesi....
Kui tahad talvel mootorit käima saada,ehita suvel karteri põhja sisse mingi veneaegse kohvi või veekeetja spiraal. Juhtme võid ju kasvõi õlikallamise august välja tuua. Kütad õli kuumaks ja saadki kergemini käima. Eriti laisa mehena soovitan isegi mootori alla väike lõke teha. Muidugi,kui toasoojendamisest puid üle jääb. Nii et variante küll.
Ja üldse on see traktori käivitamine talvel üks paras ooper. Mul endal on DVSš-16 l selleks hoopis Druzba mootoriga käivitusmootor. Sellega ei ole jama olnud ka 20 kraadi juures. Iseasi,kui Druzba käima saab. See on samasugune pätakas,kui vana katkine starter.... Druzba kõige nõrgem koht on see,et metallist paak kogub kondentsi ja karburaator seda vett (Jääd) ja sodi ei kannata. Sealt jamad pihta hakkavad. Õnneks olen Druzba remondiga kodus. Teen vahest neid ka teistele korda.
Mis diiselõlisse puutub,ega palju vahet pole,kuid vist tagitab tsipa vähem. Lõpptulemus ikka sama. Kui oled hakanud ühte marki õli tarvitama,lase senikaua,kuni mootori remont tuleb. Diiselõli on jah talvel tõeline kissell. Suvel aga jookseb nagu vesi....
Kui tahad talvel mootorit käima saada,ehita suvel karteri põhja sisse mingi veneaegse kohvi või veekeetja spiraal. Juhtme võid ju kasvõi õlikallamise august välja tuua. Kütad õli kuumaks ja saadki kergemini käima. Eriti laisa mehena soovitan isegi mootori alla väike lõke teha. Muidugi,kui toasoojendamisest puid üle jääb. Nii et variante küll.
Ja üldse on see traktori käivitamine talvel üks paras ooper. Mul endal on DVSš-16 l selleks hoopis Druzba mootoriga käivitusmootor. Sellega ei ole jama olnud ka 20 kraadi juures. Iseasi,kui Druzba käima saab. See on samasugune pätakas,kui vana katkine starter.... Druzba kõige nõrgem koht on see,et metallist paak kogub kondentsi ja karburaator seda vett (Jääd) ja sodi ei kannata. Sealt jamad pihta hakkavad. Õnneks olen Druzba remondiga kodus. Teen vahest neid ka teistele korda.