01-01-2011, 00:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-01-2011, 17:35 PM ja muutjaks oli motamees.)
(31-12-2010, 23:19 PM)aavu Kirjutas: ...Sel ajal liikus jutt, et linnavahel ei kannatanud nukkvõll neljanda käiguga pikalt venitada, jäi kuivaks.Olen madalate põõretega sõitja. Ka linnavahel sõidan neljandaga. Pole nukkvõlli probleeme.
(31-12-2010, 23:56 PM)metsakohin Kirjutas: Need, mida mõni noorem mees riiulist võtab, on toodetud ...Metsakohin on siis nii vana mees, et pole julgenud oma vanust pannagi. Kahtlen aga selles, et mina nüüd see noorim riiulist võtja olen.
(31-12-2010, 23:57 PM)muska71 Kirjutas: Olen kuulnud,et tühikäigul ei ole soovitav pikalt soojal mootoril käia,õlirõhk madal jääb kuivale.Õlirõhk on õlirõhk. Koolis õpetati, et see on suletud süsteemi igas punktis sama. Ka pool atti on piisav nukkvõlli õlitamiseks. Ega siis surve ei tee hõõrduvaid pindu libedaks, vaid kvaliteetne õli. 0,5 atti on ju täiesti piisav, et õli pindade vahele viia, sest nuki ja talla õlitus käib paiske teel.
Muidugi pole mõtet vaielda selliste "korvide" üle, mis õlirõhku enam üldse ei pea.