08-01-2011, 00:20 AM
Jah, komplektne varajane Kovrovets. Nagu ühes teises foorumis kirjutasid, on plaan teha "sõidumasin", aga kuna asi on heas komplektsuses, siis võiks püüda jätta asi võimalikult originaaliks. Oli Sul ka küsimus, mida teha värvkattega, tegelikult võiks säilitada siiski originaalse värvitooni või kui sinine ei meelsi, siis mõne teise värvuse mis neil mudelitel oli. Peab arvestama ka sellega, et värvuse muutmine tehnilises passis eeldab teatud riigilõivu tasumist. (Kuigi vist on tegu nõukogudeaegse passiga, mis nagunii tuleb ümberregistreerida).
Mis ja kuidas seda vana värvkatet töödelda, sellest on siin foorumis "oksendamiseni" kirjutatud, et liivaprits, happekrunt jne jne, aga said juba viite Tsiklitalli foorumi vastavale värvimise teemale ja kui viitsid veidi seda foorumit siin teatud alafoorumite jaotuses sirvida, siis üldpõhimõtetest kirjutatud on piisavalt. Kalleim ja raskeim lõik on kroomosad - esihargi torud, tuletorud jms, kui esialgu ressurssi pole, siis võiks mõelda roostetamise peatamisele või viisakamate originaalosade soetamisele.
Kui näitad, et sul on jätkuvat huvi, küll siis ka vastava teema ja mudeli huvilised ka omapoolset tuge pakuvad.
Mis ja kuidas seda vana värvkatet töödelda, sellest on siin foorumis "oksendamiseni" kirjutatud, et liivaprits, happekrunt jne jne, aga said juba viite Tsiklitalli foorumi vastavale värvimise teemale ja kui viitsid veidi seda foorumit siin teatud alafoorumite jaotuses sirvida, siis üldpõhimõtetest kirjutatud on piisavalt. Kalleim ja raskeim lõik on kroomosad - esihargi torud, tuletorud jms, kui esialgu ressurssi pole, siis võiks mõelda roostetamise peatamisele või viisakamate originaalosade soetamisele.
Kui näitad, et sul on jätkuvat huvi, küll siis ka vastava teema ja mudeli huvilised ka omapoolset tuge pakuvad.
