Sapakale vesisoojenduse torude vedamine tagant ette
#7

Väikebussidel on mõnikord küljes salonglisaradikad, mõnikord on ka eletripumbad millega tsirkulatsiooni tagatakse. Võimalik et vajalikud komponendid saaks sealt. Kui kasutatut pole võtta, siis odavaim uus selline võiks leiduda gazell-bussi küljest.

Õhutamiseks võid kasutada tõesti originaalnipleid volkari-audi küljest. Õhutusnippel on olemas ka tagamootoriga skodadel. Aga võid ka robustsemalt läheneda, pannes toru kõige kõrgemasse kohta kraani. Õhutuseks kraan lahti, ootad kuni enam mulle ei tule ja kraan kinni.

Võibolla oleks parem vedada toru põhja alt ja vajadusel soojusisoleerida. Miks - sest kui mõni neist torudest peaks lõhkema või liitmik järele andma, siis välja purskav aur ja vedelik võib sõitjatele põhjustada päris ränki põletusi.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Sapakale vesisoojenduse torude vedamine tagant ette - Autor: Jossu - 22-01-2011, 15:40 PM
RE: Sapakale vesisoojenduse torude vedamine tagant ette - Autor: Laurimetall - 22-01-2011, 16:11 PM
RE: Sapakale vesisoojenduse torude vedamine tagant ette - Autor: muska71 - 22-01-2011, 16:54 PM
RE: Sapakale vesisoojenduse torude vedamine tagant ette - Autor: Jossu - 24-01-2011, 08:19 AM
RE: Sapakale vesisoojenduse torude vedamine tagant ette - Autor: ahtos - 24-01-2011, 11:27 AM
RE: Sapakale vesisoojenduse torude vedamine tagant ette - Autor: PlyVal64 - 24-01-2011, 11:54 AM
RE: Sapakale vesisoojenduse torude vedamine tagant ette - Autor: Mahno - 24-01-2011, 16:19 PM
RE: Sapakale vesisoojenduse torude vedamine tagant ette - Autor: Jossu - 24-01-2011, 19:31 PM
RE: Sapakale vesisoojenduse torude vedamine tagant ette - Autor: Myrka00 - 28-01-2011, 13:47 PM
RE: Sapakale vesisoojenduse torude vedamine tagant ette - Autor: nustu826 - 28-01-2011, 20:24 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne