31-01-2011, 12:17 PM
Kõigepealt suured tänud skeemide eest.
Võtsin õlipumba maha ja see on nagu uus - kõik kolm kuulklappi olid lahti ja igaks juhuks pesin kanalid bensuga läbi ning panin kokku tagasi.Kummitama jäi aga selle reguleeritava klapi teema,sest viimati on see valesti reguleeritud?
Kui seda õlitussüsteemi skeemi uurisin,jäi arusaamatuks karteri all asuva musta karbi tööpõhimõte.Sellelt läheb toru õlipaaki tagasi ,kuid küljepeal on veel üks klapi moodi asi,millel on küll stutsi keermestatud ava,kuid see on tühi.Kas on midagi puudu,või peabki nii olema?
Ja veel - skeemilt selgub,et tagasivoolu ja ventilatsiooni torud lähevad paaki ülalt,minu isendil on aga kõik kolm toru põhja all.
Oleksin tänulik kommentaaride eest
Võtsin õlipumba maha ja see on nagu uus - kõik kolm kuulklappi olid lahti ja igaks juhuks pesin kanalid bensuga läbi ning panin kokku tagasi.Kummitama jäi aga selle reguleeritava klapi teema,sest viimati on see valesti reguleeritud?
Kui seda õlitussüsteemi skeemi uurisin,jäi arusaamatuks karteri all asuva musta karbi tööpõhimõte.Sellelt läheb toru õlipaaki tagasi ,kuid küljepeal on veel üks klapi moodi asi,millel on küll stutsi keermestatud ava,kuid see on tühi.Kas on midagi puudu,või peabki nii olema?
Ja veel - skeemilt selgub,et tagasivoolu ja ventilatsiooni torud lähevad paaki ülalt,minu isendil on aga kõik kolm toru põhja all.
Oleksin tänulik kommentaaride eest