10-02-2011, 10:17 AM
Anonüümne helistaja tundis veel huvi porilaudade profiili/kuju vastu, kas on esiporikal numbrikinnituse detaile/väljanägemine, ka rattad (kuigi standartne toodang üldjuhul) võivad anda infot.
Kas paak on ikka algne (st kas kinnitused raamile on ikka tehasetöö nägu) ja kas värvitoon on teine kui raamil, esihark on ka kuidagi heledamat tooni....
Sadula ja paagi tagumise kinnituse vahel paistab justkui veel mingi kronsa vasaku üldvaate pildi peal - kas on ja kas ka teiselpool ja mis sinna võiks käia kui on ?
Vb paagi embleemist saaks heas valguses fotokaga mingi loetavama tulemuse kui palja silmaga uurides?
Osadel aparaatidel oli sildike ka tagaratta kolmnurga ülemisel vasakul torul (lihtsamalt öeldes sadula all).
Antud raamil olevad numbrid (222 P vist oli? - väike ja imelik, mitte "saksalik", rootsi või inglise mood rohkem tähti kasutada) ja suurema nr 222xxx asukoht ei tekita suurt lootust seda pähklit katki pureda.
Võiks mõõta mootorikinnituste vahe ja mõni mees, kel kick-starteriga võrri mootoreid, võiks kommenteerida, Sachsi mootoreid on meestel kindlasti, ILO-de seisu ei tea.
Eks mida rohkem oleks detaile näha, seda lihtsam oleks asja koju ajada - aga piisavalt lihtsaks ilmselt ei lähekski.
Kas paak on ikka algne (st kas kinnitused raamile on ikka tehasetöö nägu) ja kas värvitoon on teine kui raamil, esihark on ka kuidagi heledamat tooni....
Sadula ja paagi tagumise kinnituse vahel paistab justkui veel mingi kronsa vasaku üldvaate pildi peal - kas on ja kas ka teiselpool ja mis sinna võiks käia kui on ?
Vb paagi embleemist saaks heas valguses fotokaga mingi loetavama tulemuse kui palja silmaga uurides?
Osadel aparaatidel oli sildike ka tagaratta kolmnurga ülemisel vasakul torul (lihtsamalt öeldes sadula all).
Antud raamil olevad numbrid (222 P vist oli? - väike ja imelik, mitte "saksalik", rootsi või inglise mood rohkem tähti kasutada) ja suurema nr 222xxx asukoht ei tekita suurt lootust seda pähklit katki pureda.
Võiks mõõta mootorikinnituste vahe ja mõni mees, kel kick-starteriga võrri mootoreid, võiks kommenteerida, Sachsi mootoreid on meestel kindlasti, ILO-de seisu ei tea.
Eks mida rohkem oleks detaile näha, seda lihtsam oleks asja koju ajada - aga piisavalt lihtsaks ilmselt ei lähekski.

