26-02-2011, 23:08 PM
(26-02-2011, 20:30 PM)Basilio Kirjutas: Hiina laadija puhul pakun, et esimesena "kutsutakse ära" üks või mitu alaldi dioodi. Trafo ei kuumene hetkega ja seega ei jõua termokaitse rakenduda, kui see olemas ongi. Käib lihtsalt hetkeline plaksakas ja lugu läbi. Dioodid jäävad hinge ainult juhul kui need on pandud suure varuga - ehk siis trafo ei jõua ka hetkelise lühise puhul anda voolu, mis ületaks dioodi taluvuse.Kusjuures sellel engelsmannide aparaadil kunagi põles dioodsild maha-10A metallkestas. Üks elektroonik asendas selle d242 dioodidega mis samuti 10A ja kestab. Starteri andmine ei ole vast ka puhas lühis-pinge langeb laadija klemmidel selle pingeni mis aku annab-vast ca 10V. Lihtsalt praktikas nüüd on kestnud ja see BA-2 mis sildi järgi 6A laadimisvooluga läks A-meeter lihtsalt põhja ja töötab.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.