Karteri tuulutuse tööpõhimõte?
#2

Antud mudeli iseärasusi ei tea aga tavaliselt on tuulutussüsteemis õliaurude püüdja (van. metallvõrk, uuematel labürint), kuhu sadestub kondentsvesi mis tekib siis kui autoga sõidetakse lühikesi linnaotsi talvel. See kondents kipubki ära külmuma. Korra nädalas pikem maanteeots (mootor soojaks) välistaks külmumise probleemi. Tavaliselt vabanetakse sellest tuulutuse labürindist mingil moel - kuidas antud juhul parim lahendus oleks ei oska öelda, tuleb tuulutussüsteem lahti võtta ja natuke nuputada.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Karteri tuulutuse tööpõhimõte? - Autor: Tegelane5 - 02-03-2011, 11:35 AM
RE: Karteri tuulutuse tööpõhimõte? - Autor: Walter - 02-03-2011, 12:05 PM
RE: Karteri tuulutuse tööpõhimõte? - Autor: Tegelane5 - 02-03-2011, 13:35 PM
RE: Karteri tuulutuse tööpõhimõte? - Autor: swen17 - 02-03-2011, 15:58 PM
RE: Karteri tuulutuse tööpõhimõte? - Autor: Tegelane5 - 02-03-2011, 16:49 PM
RE: Karteri tuulutuse tööpõhimõte? - Autor: Ranno - 04-03-2011, 21:56 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne