03-04-2011, 10:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2011, 10:42 AM ja muutjaks oli emsa.)
Mootori paigutamise mõte külgvankri tahaotsa on ilmselt parema haarduvuse tagamine vedavale ehk tagumisele rattale. Võimalik, et ka masina tasakaalustamiseks, kuna juht istub pigem eespool. Mootori sellise asetuse korral ei ole väljalasketorustikku koos summutiga eriti mujale paigutada, kui suunata see piki masinat ettepoole. Ilmselt võib olla ka mõningaid ehitustehnilisi nüansse.
Korve on ehitatud juhist nii paremale kui vasakule. N.Liidu aegadel olid pea kõik paremal, praegu enamus vasakul. Ühed annavad mõningase eelise päripäeva, teised vastupäeva radadel
Korve on ehitatud juhist nii paremale kui vasakule. N.Liidu aegadel olid pea kõik paremal, praegu enamus vasakul. Ühed annavad mõningase eelise päripäeva, teised vastupäeva radadel