03-04-2011, 22:49 PM
(02-04-2011, 10:54 AM)kass Kirjutas: Nagu öeldud, toru viitab kindlalt Dürkoppi tehasele, ilmselt ka nahk, kuigi sel juhul peaks seal ovaali sees olema Dürkoppi kiri, see oli seal juba 20-ndatel, 30-ndatest rääkimata. See sadul peaks jääma 30-ndatesse.
Pakun 1930ndate teist poolt..
(02-04-2011, 10:54 AM)kass Kirjutas: Kasutas Dürkopp nii Lepperi kui ka Witkoppi sadulaid,
Mõnedel 1930ndate lõpu Wittkop sadulatel oli kirja Wittkop asemel WICO. Tõenäoliselt kaubamärgi või mudeli nimetus. Minu kahel Dürkopil on sellised peal.
(02-04-2011, 10:54 AM)kass Kirjutas: ...esivedru võib olla vahetatud.
Esivedru ON vahetatud. Esiteks on see liiga pikk naisterahvaratta esivedruks. Teiseks pole ma kunagi näinud tagant topeltvedrudega naisterahvaratta lühikesel sadulal kolmest traadist kokkukeeratud vedru.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18