08-04-2011, 10:34 AM
(07-04-2011, 21:26 PM)Proff Kirjutas: Kütusekogused reguleeritakse stendis ringi ehk väiksemaks, samuti ka pöörded. Pumbaks loomulikult tuleks võtta D-50 kõrgsurvepump, mitte D-240 pump, sest pööreteregulaatorid on erinevad ja D-240 pumpa ei ole võimalik D-144 andmete järgi parajaks reguleerida.
Põhimõtteliselt polegi seal midagi stendis reguleerida.
Maksimaalpöörded saab paika gaasihooval oleva piirdepoldiga ja soovi korral saab kaane all olevat vedru järgi lasta.Samas pole 2400 pööret ka ühtegi mootorit ära tapnud.
Kütusekoguse jaoks on pumba otsas kaks kruvi ja ülemisest saab igaüks leida omale sobiva küttekoguse.
Kui tahta teha päikesevarjutust, siis kruvi sisspoole ja seest läikiva summuti jaoks väljapoole.
Tuttav ostis samuti T-40 peale poest uue pumba ja poole tunniga hakkas ülevalt kütet välja ajama.Suure sõjaga vahetati tal see pump ringi ja järgmine oli samuti päevaga kütet täis.
Kuna oli kiire põllutööde aeg ja polnud aega enam neid pumpasid vahetada, siis sai õli tasapinnale stuts ja sealt tagasivool paaki.Töötavad ju kõik tänapäeva pumbad kütte sees ja miks mitte ka see pump?
Igatahes pole 2 aastaga midagi juhtunud.