T40AM kütusepump
#1

Tere!
Mure selline, et ajab kõvasti kütust välja õli lisamise korgi alt. Erinevate andmete järgi peaks korgi sees olema mingisugune punn, mis ei laseks korgi sees olevatest aukudest sodi sisse. Korgi all peidab end mingisugune reguleerkruvi. Iseenesest on huvitav, et kütus pritsib välja survega sealt, kus teda olla ei tohiks. Kas on võimalik ise parandada või on parem juba uus osta?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2

Proovi kõigepealt etteandepumba vahetust, selle tõukuriga võib midagi juhtunud olla. Seda on sagedamini kui hädad pea tihendiga. Istub t-16, -25, T-150k`lt etteandepump. Ja mootoris õlivahetus- ka sinna võis hulga dk sattuda kui ks pumbavõlli tihend veits väsinud. ND tüüpi pumba tihndkomplekt ei maksa palju, kuid vahetus on keeruline. Mängu läheb õlivalamiskorgi all olev kraadiskaala, paistva vihivõlli otsakriips ja küljekaane alla pandud tihvt, et kogu kupatus koos seisaks. Regulaatori reguleeringut tihenditevahetus ei tohiks rikkuda.
Vasta
#3

Mul on endal T-25 küttepumbal olnud selline viga.Juba uuest pärast.Andis naftat läbi ja ajas ülevalt punniaugust välja.Lasime siis ülejäägi küljepealt august iga teatud aja tagant välja .Õli panek küttepumpa oli mõttetu.Segas naftaga kohe segi. Lasi niipalju kütet läbi,et ei olnud mõtet enam välja lasta. Vahetasime pumba uue vastu välja.
Kui tahad,et traktor korralikult töötaks,pane peale MTZ-küttepump.Pead selle ainult ümber laskma stendida T-40 jaoks.Siis mootor käib ka mootori moodi.Sama soovitan ka T-25 puhul. Kui asud Viljandi maakonnas,siis juhatan,kes selle asjaga tegeleb.
Vasta
#4

Aga kas mtz-i pumbaga rohkem kütet ei hakka jooma?
Vasta
#5

Kütusekogused reguleeritakse stendis ringi ehk väiksemaks, samuti ka pöörded. Pumbaks loomulikult tuleks võtta D-50 kõrgsurvepump, mitte D-240 pump, sest pööreteregulaatorid on erinevad ja D-240 pumpa ei ole võimalik D-144 andmete järgi parajaks reguleerida.
Vasta
#6

Nii karm nüüd asi ka ei ole, Д-240 pumbast saab ka ikka teha, lihtsalt vihid tuleb ära vahetadaWink
Vasta
#7

(07-04-2011, 21:26 PM)Proff Kirjutas:  Kütusekogused reguleeritakse stendis ringi ehk väiksemaks, samuti ka pöörded. Pumbaks loomulikult tuleks võtta D-50 kõrgsurvepump, mitte D-240 pump, sest pööreteregulaatorid on erinevad ja D-240 pumpa ei ole võimalik D-144 andmete järgi parajaks reguleerida.

Põhimõtteliselt polegi seal midagi stendis reguleerida.
Maksimaalpöörded saab paika gaasihooval oleva piirdepoldiga ja soovi korral saab kaane all olevat vedru järgi lasta.Samas pole 2400 pööret ka ühtegi mootorit ära tapnud.
Kütusekoguse jaoks on pumba otsas kaks kruvi ja ülemisest saab igaüks leida omale sobiva küttekoguse.
Kui tahta teha päikesevarjutust, siis kruvi sisspoole ja seest läikiva summuti jaoks väljapoole.
Tuttav ostis samuti T-40 peale poest uue pumba ja poole tunniga hakkas ülevalt kütet välja ajama.Suure sõjaga vahetati tal see pump ringi ja järgmine oli samuti päevaga kütet täis.
Kuna oli kiire põllutööde aeg ja polnud aega enam neid pumpasid vahetada, siis sai õli tasapinnale stuts ja sealt tagasivool paaki.Töötavad ju kõik tänapäeva pumbad kütte sees ja miks mitte ka see pump?
Igatahes pole 2 aastaga midagi juhtunud.
Vasta
#8

Võib ju silma-kõrva-nina järgi reguleerida aga fakt on see, et stendis paika pandud pumbaga töötab mootor paremini.
2400 pööret lõhub kindlasti T-40 mootori ära. MTZ-ilgi ju 2200 ette nähtud. Pealegi, mille järgi te 40 peal neid pöördeid kruvite? Kuulmise? Vibratsiooni?
Andke andeks, aga kuna stend käepärast, siis mina selliseid tükke küll ei tee ja ei teeks ka ilma stendita. Näha on olnud, et sellised isereguleerijad kipuvad nagu mootoreid tihedamini lappima.
Vasta
#9

(08-04-2011, 11:07 AM)gruppen Kirjutas:  Võib ju silma-kõrva-nina järgi reguleerida aga fakt on see, et stendis paika pandud pumbaga töötab mootor paremini.
2400 pööret lõhub kindlasti T-40 mootori ära. MTZ-ilgi ju 2200 ette nähtud. Pealegi, mille järgi te 40 peal neid pöördeid kruvite? Kuulmise? Vibratsiooni?
Andke andeks, aga kuna stend käepärast, siis mina selliseid tükke küll ei tee ja ei teeks ka ilma stendita. Näha on olnud, et sellised isereguleerijad kipuvad nagu mootoreid tihedamini lappima.

Pöörete mõõtmiseks on tahhomeeter ja mõõta saab nii vända otsast kui jõuvõtuvõllilt.
Loomulikult pole mõtet tõsta pöördeid madala õlirõhuga ja koliseval mootoril.
Aga milleks peab üldse traktoriga maksimaalpööretega töötama?
Suuremaid pöördeid läheb vaja paar korda aastas näiteks metsast puud välja vedades perve ületamiseks hoogu võttes ja kraavi läbimisel.
Samas on Belarusimehe nägu vaatamist väärt, kui 40 mööda sõidab.
Suuremate pööretega on esimene asi, mis järele annab klappide poolkuud ja
seepärast peaks klapivedrud vahetama paremate vastu.
On selline mootor Gaz-52 peal ja pole ta veel mingeid lagunemise märke ilmutanud ja poolkuude probleem on kahendatud Gazi vedrudega
Vasta
#10

traktori peal väntvõlli otsast (gaz-52 kapoti all see õnnestub juba küll)... aga jõuvõtuvõllist????? Big Grin See teeb teatavasti 540 pööret maksimaalselt.
Ja kui õieti nagu vaja ei ole, siis milleks? Mulle tundub ikkagi ebamõistlik ka uuel mootori puhul 1800 pöördest 2400 välja ajada. Mis kiirustel siis kraavipõhjadest tee peale hüpatakse?
Milleks seda Gaz-52te kastutatakse ja räägi ka sellest, kuidas sidurikoda ja sidur lahendatud on ja kas tagasillas on kiirem differ ka sees, või on tavaline? Palju sellega välja jookseb?
Vasta
#11

Traktoril on ju väga lihtne pöördeid mõõta.
Teed rihmarattale valge värviga täpi, suunad tahhomeetri kiire täpile ja vaatad
displeid.
Palju ta autol pöördesse läheb ei tea.Üle 2400 pole julgenud lasta, kuid läheks veel.Autole on pandud Belarusi tahhomeeter.Pöörteid piirav detail käib siiski rooli ja istme vahele.
Sidurikoja on aga keegi lahendanud 12mm plaadi kinnitamisega 40 sidurikoja külge ja seal plaadi peal on Gaz-53 sidurikoda.
Hooratas on jäetud 40 oma ja sinna peale on vaherõngaga pandud 53 hooratas.Muidugi on 40 hoorattal serv maha lastud ja ka 53 hooratas kergemaks treitud.
Kiirus on muidugi tundlik teema, sest üle 70 pole julgenud lasta.
Normaalne sõidukiirus on 50-60km/h.
Küll aga on ta ideaalne näiteks heinapalle korjata.
Paned 1 käiguga vaikselt minema ja üks viskab paremalt ja teine vasakult.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne