10-04-2011, 09:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-04-2011, 10:00 AM ja muutjaks oli Aspelund.)
Alusta kõigepealt sellest, et hindad kriitiliselt oma sõidukogemust ja lubade olemasolu. Viimaste puudumisel pole üle 50 cm3'ga masinatega avalikele teedele asja.
Siis vaata kriitiliselt oma eelarvet, eralda vabadest vahenditest 10 kuni 20 protsenti remondiks/hoolduseks ning umbes teist samapalju veel korraliku varustuse (Kiivrid,saapad,kindad,kaitsmetega rõivad) jaoks.
Seejärel võtad lahti auto24.ee või motors24.ee mootorrattasektsiooni ning vaatad oma allesjäänud eelarve ulatuses pakutava üle. Mis meeldib, selle võtad.
Ma usun, et megasuur kiusatus on haarata vähemalt 100-hobujõuline raudratsu ja kihutada sellega, nii et tolm lendab, aga tegelikult alusta ikka mõistlikest suurustest. Hiidvõimas kubemerakett ja oskamatu tihend rooli taga on letaalne kombinatsioon.
Asp
PS See teema tundub niisama kõvatamise sünnikohana, seega on vaatluse all ja läheb vajadusel kinni.
Siis vaata kriitiliselt oma eelarvet, eralda vabadest vahenditest 10 kuni 20 protsenti remondiks/hoolduseks ning umbes teist samapalju veel korraliku varustuse (Kiivrid,saapad,kindad,kaitsmetega rõivad) jaoks.
Seejärel võtad lahti auto24.ee või motors24.ee mootorrattasektsiooni ning vaatad oma allesjäänud eelarve ulatuses pakutava üle. Mis meeldib, selle võtad.
Ma usun, et megasuur kiusatus on haarata vähemalt 100-hobujõuline raudratsu ja kihutada sellega, nii et tolm lendab, aga tegelikult alusta ikka mõistlikest suurustest. Hiidvõimas kubemerakett ja oskamatu tihend rooli taga on letaalne kombinatsioon.
Asp
PS See teema tundub niisama kõvatamise sünnikohana, seega on vaatluse all ja läheb vajadusel kinni.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!